Hemligheten som avslöjades [SV]
Forum > Fanfiction > Hemligheten som avslöjades [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
20 okt, 2012 11:18 |
|
Elina Potter
Elev |
bra
Ny läsare Go Mugglis! 20 okt, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
Kapitel 13 (Linn)
När klockan vara halv ett kom Alicia tillbaka. "De var inte där", informerade hon. Linn skakade på huvudet. "Varför blir jag inte förvånad?" suckade hon. "Jag skickar en uggla till dem", sa hon och visslade på sin uggla EmmyLou. Linn skrev snabbt ihop ett brev. Lova, Sigrid, Sara och Molly Hej! Vi vet att ni inte gick. Vi gick inte heller, vi. Om ni vill vara så vänliga att inte svara med den här ugglan vore det snällt. Jag vill nämligen inte att EmmyLou ska bli sjuk av er fruktansvärda stank. // Linn, Alicia, Susan. "Give me five!" utropade Alicia och skrattade högt. 20 okt, 2012 12:09 |
|
Winny Geasley
Elev |
Älskar ditt sätt att skriva!
Älskar den här ff:en! Älskar hela dig! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 28 okt, 2012 18:05 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Älskar ditt sätt att skriva! Älskar den här ff:en! Älskar hela dig! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ vem? vi är ju två som skriver x) ;;
28 okt, 2012 19:02 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av lumos1: Ni skriver lika bra, så jag kan inte skilja er åt, ni passar så bra som skrivar-partners att det känns som om ni är en enda person!!Skrivet av Winny Geasley: Älskar ditt sätt att skriva! Älskar den här ff:en! Älskar hela dig! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ vem? vi är ju två som skriver x) 28 okt, 2012 19:09 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av lumos1: Ni skriver lika bra, så jag kan inte skilja er åt, ni passar så bra som skrivar-partners att det känns som om ni är en enda person!! Skrivet av Winny Geasley: Älskar ditt sätt att skriva! Älskar den här ff:en! Älskar hela dig! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ vem? vi är ju två som skriver x) hihi :3 tack ♥ ;;
28 okt, 2012 19:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-29 kl. 17:52
|
|
Borttagen
|
Men haha... *Vet inte vad jag ska säga* tack så jättemycket fina du ♥
28 okt, 2012 20:03 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: vsg♥x 7, för 7 är det magiska talet!"Men haha... *Vet inte vad jag ska säga* tack så jättemycket fina du ♥ 28 okt, 2012 20:12 |
|
lumos1
Elev |
Kapitel 14 (Lova)
"aaaah!!!" "Molly?!" Lova släppte det hon höll på med och rusade till Mollys säng. På golvet låg Molly med en brun, flaxande uggla som försökte bita henne i fingrarna hela tiden. Sigrid och Sara som också kommit dit jagade bort ugglan, som flög och satte sig på Lovas sängkant. "Vad hände?" frågade Sara förskräckt. "Den där idotiska ugglan kom in genom fönstret och började bita mig!" svarade Molly uprört. "Jag känner igen den, jag tror det är Linns! De måste ha skickat svar!" Hon tog loss brevet och läste högt: "Lova, Sigrid, Sara och Molly Hej! Vi vet att ni inte gick. Vi gick inte heller, vi. Om ni vill vara så vänliga att inte svara med den här ugglan vore det snällt. Jag vill nämligen inte att EmmyLou ska bli sjuk av er fruktansvärda stank. // Linn, Alicia, Susan." "Idioter", muttrade Sigrid. "Varför var de inte där? Jag menar, om de inte var är, hur visste de att vi inte var där?" "Det har du rätt i. Vi skriver ett svar till dem", sa Sara fundersamt. "Hej, Linn, Susan, Alicia. Varför gick ni inte? Vi väntade på er bakom statyn ifall det skulle komma någon lärare. Vi svarar med den här ugglan precis som ni önskade, eftersom vi inte är som ni, en hög, stinkande, fula, ormar // Lova, Molly, Sara, Sigrid." "Bra! Fast vi var ju inte där egentligen", skrattade Sigrid och satte fast brevet på ugglan och släppte ut den genom fönstret. ;;
29 okt, 2012 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen