Vad skulle du fråga Sorteringshatten om du fick chansen?
Forum > Harry Potter > Vad skulle du fråga Sorteringshatten om du fick chansen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om jag passade bäst i Ravenclaw eller Slytherin
13 jul, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Jag skulle fråga vilket elevhemm jag skulle bli i.
13 jul, 2012 18:22 |
|
Minihäst
Elev |
Fråga vilket elevhem jag tillhörde!!!sen får jag väl återkomma om vad mer jag skulle fråga när jag har kommit på detfast det första jag skulle fråga är nog endå FINNS DU!?!?!?!?!?!?!
another day, another slay 16 aug, 2012 10:54 |
|
inovember
Elev |
16 aug, 2012 12:51 |
|
lusianna
Elev |
jag skulle fråga vad jag hadde för talanger o skulle vilja bli insorterad
Lusianna 16 aug, 2012 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen