Den bortglömda marodören
Forum > Fanfiction > Den bortglömda marodören
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Superbra!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 jul, 2012 15:49 |
|
95mas
Elev |
Jag har inte hunnit skriva något nytt kapitel och nu ska jag bort i två veckor men jag är nästan helt säker på att jag kommer skriva minst ett kapitel när jag är borta. Så när jag kommer hem får ni ett nytt kapitel.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
26 jul, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Yes
26 jul, 2012 23:43 |
|
Lida
Elev |
Ny läsare, jättebra.
*bevakar* 27 jul, 2012 10:46 |
|
Hermia
Elev |
Bra
Once a MADling, always a MADling 28 jul, 2012 21:20 |
|
tjejigadia
Elev |
2 aug, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
Jag har precis läst hela och den är verkligen JÄTTEBRA!
Du skriver skitbra och har verkligen en fantastisk fantasi!! Jag stenbevakar! ♥ 14 aug, 2012 23:13 |
|
95mas
Elev |
Tack för alla fina kommentarer. Jag han inte skriva när jag var borta för jag hade fullt upp med annat men målet blir att få klart ett kapitel den här veckan.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
14 aug, 2012 23:15 |
|
GinnyForever
Elev |
Yey, (Kanske) nyttkapitel den här veckan!
15 aug, 2012 00:27 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
19 aug, 2012 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen