Harry Potter och Dumbeldore bögar?
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Dumbeldore bögar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safrina
Elev |
Har läst igenom och suttit och flinat åt "KOLLA PÅ FILMERNA SÅ SER NI SOLKLARA EX."
Sånt man bara sett i filmerna säger ju verkligen mycket mer om karaktärerna än böckerna. Nej, men seriöst, jag fattar inte vart du har fått det här ifrån.
24 maj, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
harry potter = INTE GAY
24 maj, 2012 16:22 |
|
Xania
Elev |
det är han inte asså bara knäppjökar skulle tro något sånt ( inget illa menat med dom som tror det)
24 maj, 2012 17:27 |
|
dumble
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så sant som det är sagt! Nä vi vet de nu men det är ju upp till var och än att tyckaSkrivet av Borttagen: Nej inte Harry, Ginny och han får ju tre barn... Alltså, män kan ju fortfarande få barn med kvinnor även om de är homosexuella, men jag tror som sagt fortfarande inte att Harry är det. 24 maj, 2012 18:58 |
|
mums
Elev |
24 maj, 2012 19:21 |
|
dumble
Elev |
Skrivet av mums: Kolla själv..varför skulle dom va de? 25 maj, 2012 07:41 |
|
BlondaHermione
Elev |
Jag tror nt att Harry är gay... Dumbledore stötte kanske på Harry, men Harry beundrade Dumbledore som den imponerande man han var. Nej, ingen ♥ mellan Harry och Dumbledore enligt mig.. Men kanske Rowling faktiskt hade andra tankar som hon ville dölja långt ner?
25 maj, 2012 08:34 |
|
Borttagen
|
Seriously? o.O Hur kan man ens tänka tanken på att Harry skulle vara gay tillsammans med Dumbledore? xD
25 maj, 2012 17:35 |
|
dumble
Elev |
Skrivet av Borttagen: VARFÖR SKULLE HAN INTE KUNNA VARA DE??!??!?!?? ÄR DU ANTI BÖG ELLER?????Seriously? o.O Hur kan man ens tänka tanken på att Harry skulle vara gay tillsammans med Dumbledore? xD 25 maj, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dumble: Skrivet av Borttagen: VARFÖR SKULLE HAN INTE KUNNA VARA DE??!??!?!?? ÄR DU ANTI BÖG ELLER????? Seriously? o.O Hur kan man ens tänka tanken på att Harry skulle vara gay tillsammans med Dumbledore? xD Jag är inte homofob, nej, men med Dumbledore alltså... xD Fett orealistiskt, om du frågar mig. 25 maj, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen