My Chemical Romance!
Forum > Off Topic > My Chemical Romance!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
Jag fortfarande inte fatta det! Vill inte att det ska vara sant. Jag har gråtit hela nästan hela dagen!
mina hjältar ♥
23 mar, 2013 15:42 |
|
Hp Luna
Elev |
23 mar, 2013 15:54 |
|
hyperion
Elev |
Har inte lyssnat så mycket på dem, men har flera kompisar som verkligen avgudar dem och jag såg fram emot att faktiskt gå på en konsert om de skulle komma till Sverige nästa turné.
Alltså nej. Orkar inte. ![]()
23 mar, 2013 17:35 |
|
ikka
Elev |
Jag orkar inte :c Har väl aldrig varit någon riktig killjoy kanske, men det bandet har ändå haft en speciell plats i mitt hjärta sen The Black Parade och jag hade precis börjat lyssna på dem igen D: D: D: I'm not okay.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
23 mar, 2013 19:03 |
|
moaskywalkr
Elev |
alltså :---------(
tyckte visserligen inte om killjoys - såg mcr live på deras senaste turné och gillade det inte alls pga de spelade mest nya låtar som jag inte kunde men att de inte FINNS längre!!!! hade liksom hoppats att de skulle släppa en ny, bättre skiva snart igen. man kan inte gilla allt ett band gör liksom och speciellt mcr har ju en vana att ändras väldigt mkt för varje ny skiva är så ledsen ugh även om jag knappt lyssnat på mcr de senaste åren så fanns det en tid då de verkligen var ALLT för mig känns som att en del av min barndom tas ifrån mig idk =/ 23 mar, 2013 19:25 |
|
kya
Elev |
fick reda på det ca 20 min efter de skrev det på deras hemsida så har spenderat hela natten/morgonen/dagen med att gråta
vet inte ens vad jag ska säga, först trodde jag det var ett skämt. men till och med lynz (gerard's fru) har nu tweetat om det?? (även mark hoppus, jack barakat, alex gaskarth andy biersack och jared leto har gjort det) det känns bara så konstigt, för inte så längesedan läste jag om mcr5 i kerrang där det stod att mat devine hade HÖRT fyra av deras nya låtar?? alltså det har ju varit ganska mycket drama (ang mikey och hans fru) och frank har skrivit ganska deprimerande texter på sin blogg men jag trodde inte att det här skulle hända?? men när man väl tänker efter så låter the light behind your eyes lite som ett hejdå... ![]() ![]()
23 mar, 2013 23:07 |
|
Disenchanted
Elev |
http://www.twitlonger.com/show/n_1rjdh4f
Gerard har skrivit ett långt tweet som förklarar lite! Jag gråter och gråter. Det är nu som det har sjunkit in på riktigt. No more MCR! Det gör så ont. Finns inte ord för hur mycket jag kommer sakna dem. Utan dem vet jag faktiskt inte var jag skulle vara idag. Jag är dem evigt tacksam! De kommer alltid att vara mina hjältar! ♥
25 mar, 2013 10:58 |
|
Borttagen
|
Alltså jag är så himla knäpp.... Jag har aldrig ens lyssnat på dem, förutom att jag i smyg tyckte att Black Parade-musikvideon var sjukt cool när jag var rätt mycket yngre. Och nu så har jag bara ångest för att de ska splittras! Menmenmen.... Tänk om jag ville börja lyssna på er då? Om jag någon gång i mitt liv skulle börja tycka att ni var jättebra och vilj gå på en av era konserter, vad händer då?
Haha.... Jag kan inte ens skiljas från saker jag aldrig haft. Jag lider med er riktiga fans ♥ PS. Gerard är het 25 mar, 2013 20:23 |
|
Disenchanted
Elev |
28 mar, 2013 20:13 |
|
ronnyponny
Elev |
22 dec, 2013 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen