Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken bok har du hemma

Forum > Harry Potter > Vilken bok har du hemma

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Filifjonkan
Elev

Avatar


har ettan, tvåan och femman, Film wisardry och the tales of beedle the bard. Har läst alla böcker inklusive fantastiska vidunder och quidditch igenom tiderna.

evak forever.

20 okt, 2012 22:19

Borttagen

Avatar


Jag har alla på svenska, tre på engelska och två på finska ^^
Har läst alla över 13 gånger

21 okt, 2012 14:01

HARRY POTTER-FANET
Elev

Avatar


Har alla böcker och filmer. Har sett filmerna tuSentals gånger och läst böckerna två rundor. Men ska snart börja igen. Två gånger är hundra för få....

21 okt, 2012 14:07

Elina Potter
Elev

Avatar


ALLA!
Jag tycker mest om Harry Potter och fången från Azkaba n.
Hör på låten:
Samenamena e e
Waka waka eh eh
samenamena sakar eva
its time for azkaban!

Go Mugglis!

21 okt, 2012 16:22

MissWentz
Elev

Avatar


På Svenska har jag Harry Potter 2, 3, 4, 5, 6 ,7.
På engelska har jag Harry Potter 1, 2, 3.
På tyska har jag Harry Potter 1.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

21 okt, 2012 16:47

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Vilken bok har du hemma

Du får inte svara på den här tråden.