Vilken bok har du hemma
Forum > Harry Potter > Vilken bok har du hemma
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Filifjonkan
Elev |
har ettan, tvåan och femman, Film wisardry och the tales of beedle the bard. Har läst alla böcker inklusive fantastiska vidunder och quidditch igenom tiderna.
evak forever. 20 okt, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Jag har alla på svenska, tre på engelska och två på finska ^^
Har läst alla över 13 gånger 21 okt, 2012 14:01 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
Har alla böcker och filmer. Har sett filmerna tuSentals gånger och läst böckerna två rundor. Men ska snart börja igen. Två gånger är hundra för få....
21 okt, 2012 14:07 |
|
Elina Potter
Elev |
ALLA!
Jag tycker mest om Harry Potter och fången från Azkaba n. Hör på låten: Samenamena e e Waka waka eh eh samenamena sakar eva its time for azkaban! Go Mugglis! 21 okt, 2012 16:22 |
|
MissWentz
Elev |
På Svenska har jag Harry Potter 2, 3, 4, 5, 6 ,7.
På engelska har jag Harry Potter 1, 2, 3. På tyska har jag Harry Potter 1. ![]()
21 okt, 2012 16:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen