Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 6 7 8 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


Jättebra! Jag tycker bara det låter lite kul när hon tänker "bli ihop". Jag kommer ihåg när vi höll på så när jag var liten... Har bara haft en kille, det var i typ trean eller nåt, då var det så han frågade chans, sen visade det sig att han var ihop med alla andra tjejer i klassen............ xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 maj, 2012 20:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Jättebra! Jag tycker bara det låter lite kul när hon tänker "bli ihop". Jag kommer ihåg när vi höll på så när jag var liten... Har bara haft en kille, det var i typ trean eller nåt, då var det så han frågade chans, sen visade det sig att han var ihop med alla andra tjejer i klassen............ xD


Tack, har hänt sånt i min klass med. Som i 2:an då var det en tjej som blev ihop med en kille och sen var killen ihop med 3 andra tjejer också XD. Men som sagt tack för berömet





Kapitel 12
Nicole och Natarza fortsätter att gå till lektionen i trollformelära.
När dom till slut är framme så sätter dom sig brevid varandra i klassrummet.
Lektionen släpar sig sakta fram tycker Natarza, hon måste bara tala med Tommy så han förstår.
När lektionen äntligen är slut så skyndar så plockar Natarza snabbt ihop sina saker men innan hon hinner gå därifrån så tar Nicole tag i hennes arm.
- Vart sk du?, frågar Nicole.
- Jag ska göra en sak så vi kan inte va på rasten, säger Natarza och skyndar sig därifrån.
Natarza springer det fortsate hon kan. När Natarza kommer in på flicktoaletten så sitter faktiskt tommy där.
- Tommy, säger Natarza.
- Ja, jag vet att du inte tycker illa om mig, jag är inte sur på dig, bara så du vet, det är bara den där Nicole, säger Tommy.
- vad bra, vill du bli ihop med mig?, frågar Natarza innan hon ens hinner tänka.
- Ja, du är juste och oså, så jag svarar t ja, säger Tommy.
Natarza går fram till Tommy och kramar honom.
- Vad gör du?, frågar en röst helt plötsligt bakom Natarza. det låter som Nicoles tycker Natarza.


Blev väldigt kort men inner inte så mycket idag, men det blir nog mer imorgon




21 maj, 2012 20:50

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-24 kl. 16:33
Antal ändringar: 9

Majis
Elev

Avatar


Bra, har tyvärr inte hunnit läsa förrän nu Men det var bra ju Men jag hajade int det Tommy sa: "Ja, du är juste och så så ja" Vad menar han med det?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

24 maj, 2012 06:51

Dementoren
Elev

Avatar


jag tror hon mena att han sa:ja du är scysst oså ,så ja.För schysst stavas juste.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F34xs3er.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2Fsoq1rc.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2Fsd2yl4.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2Frj45jo.jpg

24 maj, 2012 15:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Bra, har tyvärr inte hunnit läsa förrän nu Men det var bra ju Men jag hajade int det Tommy sa: "Ja, du är juste och så så ja" Vad menar han med det?
Skrivet av Dementoren:
jag tror hon mena att han sa:ja du är scysst oså ,så ja.För schysst stavas juste.


Tack Majis, jag menar som Dementoren sa

24 maj, 2012 16:30

Majis
Elev

Avatar


^
Jaha! Okej Undrar varför det stavas så... Juste är ju typ: "Juste ja! Nu kom jag ihåg!" Eller hur man ska säga xD Men nu hajar jag Tack

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

24 maj, 2012 16:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
^
Jaha! Okej Undrar varför det stavas så... Juste är ju typ: "Juste ja! Nu kom jag ihåg!" Eller hur man ska säga xD Men nu hajar jag Tack



Ja det kan ju lätt bli förvirrat ^^

Kapitel 13
Natarza vänder si snabbt om, och mycket riktigt där står
Nicole.
- vad gör du?, frågar Nicole igen.
- Alltså.., börjar Natarza.
- Hur kan du umgås med en smutskalle?, frågar Nicole argt.
Natarza svarar inte.
Det är ändå ingen idé tänker hon.
- Du är ju en äkta slyherinare och dessurom en av alla i familjen Lestrange.
- men.., börjar Natarza.
- INGA MEN! Du förtjänar inte den där ringen du fick på posten, säger Nicole.
- Är du hennes mamma eller?, frågar Tommy.
Snälla, Tommy säg att du inte sa så där, tänker Natarza.
- Nej, men du vet hennes mamma gillar det nog inte, men jag lovar jag säger inget till någon om det är bara jag inte ser er umgås mer, säger Nicole.
- Tack, säger Natarza och drar en suck av lättnad.
- Föresten så är det middag snart, säger Nicole och går iväg.
- Det är nog bäst om nån av oss går i förväg, för annars kan hon får för sig att tala med min mamma, säger Natarza.
- Okej, du kan gå först, säger Tommy.
Natarza går direkt ut från flicktoaletten och skyndar si fram till Nicole.
Dom säger inget till varandra på helle vägen till stora salen.
Dom sätter sig tillsammans ner vid slytherinbordet, där Draco redan sitter.
- Vad har du haft för dig idag då?, frågar Draco.
- Inget speciellt, säger Natarza.
- Okej, säger Draco.
efter några minuter kommer Tommy in i stora salen, Tommy ler mot Natarza, Hon ler såklart tillbaka. När Natarza vänder sig motNicole så har hon en mycket besviken min.
- Jo draco, säger Nicole.

Fortsättningen på detta kapitel kommer imorgon!

24 maj, 2012 19:05

Majis
Elev

Avatar


Haha, vad kul med cliffhanger

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

24 maj, 2012 20:38

Borttagen

Avatar


vet att jag inte har skrivit på länge, men har rätts så mycket i skolan just nu. men imorgon s kommer fortsättningen på kapitlet

1 jun, 2012 19:14

Borttagen

Avatar


läst allt och den äger!

2 jun, 2012 18:14

1 2 3 ... 6 7 8 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.