Det STORA superhjälte testet!
Forum > Off Topic > Det STORA superhjälte testet!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG YES YESYEYEYS I'M BATMAN FOLKS
YES YES YES YES NI VET INTE VAD DET BETYDER FÖR MIG, JAG TJÖT AV LYCKA BATMAN, YES, YES, YES BATMAN BATMAN BATMAN BATMAN 8 jun, 2012 16:06 |
|
MystiqueRed
Elev |
Robin 80%
Spindelmannen 71% Stålmannen 62% Wolverine 58% Batman 50% Fantomen 50% Hellboy 50% Kattkvinnan 38% Hulken 0% Seriöst - Robin? I'M SPIDERMAN FFS!! Gillar dock att jag fick in Wolverine där 8 jun, 2012 22:25 |
|
sten
Elev |
Robin 60%
Spindelmannen 50% Hellboy 50% Stålmannen 47% Batman 45% Wolverine 38% Kattkvinnan 38% Hulken 0% Fantomen 0% 8 jun, 2012 22:32 |
|
The Noble Lion
Elev |
Stålmannen - 55%
Kattkvinnan - 50% Robin - 50% Wolverine - 42% Spindelmannen - 33% Batman - 32% Fantomen - 25% Hellboy - 25% Hulken - 0% Yes, I'm Superman!
8 jun, 2012 22:44 |
|
J00KERN
Elev |
Kattkvinnan - 88%
Batman - 75% Stålmannen - 54% Robin - 40% Spindelmannen - 38% Wolverine - 25% Hellboy - 25% Hulken - 0% Fantomen - 0% OHYEAH ![]()
8 jun, 2012 22:52 |
|
EMELESEL
Elev |
HAHAHA, awesome, måste kolla
Fantomen 100% Stålmannen 78% Kattkvinnan 75% Batman 71% Wolverine 54% Hellboy 50% Spindelmannen 46% Robin 40% Hulken 0% OHOHOO FANTOMEN? 8 jun, 2012 23:49 |
|
Quidditch
Elev |
Kattkvinnan 88%
Robin 85% Stålmannen 59% Batman 55% Wolverine 54% Hellboy 50% Spindelmannen 47% Hulken 0% Fantomen 0% ![]()
9 jun, 2012 00:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Fantomen 100%
Hellboy 100% Robin 80% Spindelmannen 61% Stålmannen 61% Wolverine 54% Kattkvinnan 50% Batman 36% Hulken 0% HAHAHHAHAHA. XDDD speech! 9 jun, 2012 00:10 |
|
EMELESEL
Elev |
AlvaRawenclaw:
HEJ FANTOMEN! 9 jun, 2012 00:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
9 jun, 2012 00:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen