Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 ... 6 7 8 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Alice...
Elev

Avatar


Och juste, räkna med att jag tar med mig min flodhäst charlie och min flamingo pegasus

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

24 apr, 2012 22:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alice...:
Och juste, räkna med att jag tar med mig min flodhäst charlie och min flamingo pegasus


Okaii! Ska skriva lista i morgon med alla som kommer så :3

Fråga till er som har skrivit att ni kommet eller kanske kommer:

Vill ni att vi har någon aktivitet innan vi går till själva festivalen? T.ex tipspromenad, Quidditch, fotleken eller något annat skoj?

Kom gärna med förslag! :3

24 apr, 2012 22:17

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alice...:
Och juste, räkna med att jag tar med mig min flodhäst charlie och min flamingo pegasus


Okaii! Ska skriva lista i morgon med alla som kommer så :3

Fråga till er som har skrivit att ni kommet eller kanske kommer:

Vill ni att vi har någon aktivitet innan vi går till själva festivalen? T.ex tipspromenad, Quidditch, fotleken eller något annat skoj?

Kom gärna med förslag! :3

Jaaa! Quidditch 8D

25 apr, 2012 07:41

Cindy
Elev

Avatar


16 Juni... Låter ej bekant... Kanske kan komma som jag skrev förut.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FfqJUvyTXcEf41LTt0d%2F200w.webp%3Fcid%3Decf05e47hp5w4o5kme70w5pxjnvht11ac78cl6uttqy9gly0%26amp%3Brid%3D200w.webp%26amp%3Bct%3Dg

25 apr, 2012 19:12

Ginny00
Elev

Avatar


JAG HAR EN IDÈEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! 8D

Nejmen alltså, skulle vi inte kunna bada på Fyrishov och sedan gå på Rix FM?

25 apr, 2012 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
JAG HAR EN IDÈEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! 8D

Nejmen alltså, skulle vi inte kunna bada på Fyrishov och sedan gå på Rix FM?


Har världens.. världens fobi för fyrishov.. så tyvärr XD

25 apr, 2012 19:17

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
JAG HAR EN IDÈEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! 8D

Nejmen alltså, skulle vi inte kunna bada på Fyrishov och sedan gå på Rix FM?


Har världens.. världens fobi för fyrishov.. så tyvärr XD

Oh no xP Jag har varit där senaste gången när jag var 1, för då flyttade jag därifrån...
Haha, sorry då xD Men får jag fråga varför du inte gillar det?

25 apr, 2012 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
JAG HAR EN IDÈEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! 8D

Nejmen alltså, skulle vi inte kunna bada på Fyrishov och sedan gå på Rix FM?


Har världens.. världens fobi för fyrishov.. så tyvärr XD

Oh no xP Jag har varit där senaste gången när jag var 1, för då flyttade jag därifrån...
Haha, sorry då xD Men får jag fråga varför du inte gillar det?


För det är mycket människor där XD
Jo men faktiskt.. det är läskigt och det är så mycket folk där och så mycket vatten som är fullt med klor.

Ja.. ni får kalla mig konstig XD

25 apr, 2012 19:21

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
JAG HAR EN IDÈEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! 8D

Nejmen alltså, skulle vi inte kunna bada på Fyrishov och sedan gå på Rix FM?


Har världens.. världens fobi för fyrishov.. så tyvärr XD

Oh no xP Jag har varit där senaste gången när jag var 1, för då flyttade jag därifrån...
Haha, sorry då xD Men får jag fråga varför du inte gillar det?


För det är mycket människor där XD
Jo men faktiskt.. det är läskigt och det är så mycket folk där och så mycket vatten som är fullt med klor.

Ja.. ni får kalla mig konstig XD

Åh, jaha xD
Jag gillar lukten av klor Men gillar inte heller mycket människor, så, nej, du är inte konstig!

25 apr, 2012 19:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
JAG HAR EN IDÈEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! 8D

Nejmen alltså, skulle vi inte kunna bada på Fyrishov och sedan gå på Rix FM?


Har världens.. världens fobi för fyrishov.. så tyvärr XD

Oh no xP Jag har varit där senaste gången när jag var 1, för då flyttade jag därifrån...
Haha, sorry då xD Men får jag fråga varför du inte gillar det?


För det är mycket människor där XD
Jo men faktiskt.. det är läskigt och det är så mycket folk där och så mycket vatten som är fullt med klor.

Ja.. ni får kalla mig konstig XD

Åh, jaha xD
Jag gillar lukten av klor Men gillar inte heller mycket människor, så, nej, du är inte konstig!


Sen är det mögel i duscharna och folk brukar ta mitt skåp där.
Jag är för lik Sheldon Cooper, jag vet c:

25 apr, 2012 19:28

1 2 3 ... 6 7 8 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.