Japansk häxa [SV]
Forum > Fanfiction > Japansk häxa [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
braaa!!!
17 maj, 2012 09:59 |
|
Soda
Elev |
17 maj, 2012 11:56 |
|
Borttagen
|
super ♥
19 maj, 2012 19:42 |
|
Lemon
Elev |
Kap 13 - Lite mera match och berg-och-dalbana
Kyoko Regnet öste när madam Hooch blåste i sin visselpipa. Spelarna tog satts och matchen var igång igen. "Harry Potter stiger högre!" ropade Lee Jordan med full kraft. Men jag tror inte att spelarna hörde det. Jag kollade på Harry Potter som snurrade runt så att man blev yr bara av att titta på honom. Plötsligt kom en dunkare mot Harry. Många började skratta åt den lustiga "paletten". Jag tyckte det var fel och höll munnen hårt stängd med tänderna. Harry började köra berg-och-dalbana. Jag tycker att berg-och-dalbanor är läskiga och kollade genast bort. Jag kollad på Harry igen precis när en dunkare susade förbi hans öra. Harry susade åt motsatt riktning. Draco Malfoy kom susande mot Harry precis när Harry Potter tvingades göra en piruett. Harry körde så snabbt att det var svårt att se honom. Han kollade sig om och jag följde hans blick och såg en guldig figur. Om det inte vore för att den svävade när Malfoy hade jag skrikit att den var där. Jag såg mig omkring och blev förvånad över att se Erik sitta bredvid mig. JAG HADE INTE MÄRKT NÄR HAN KOM! Harry blev stilla, men för länge... PANG! Dunkaren träffade Harry på armbågen. Flera flämtade till och Lee Jordan skrek. "DET DÄR MÅSTE HA GJORT ONT!" Harry började dingla och jag förstod att han måste ha brutit armbågen. Dunkaren susade mot hans ansikte. Om det inte vore för spänningen skulle jag blunda. Harry gjorde ett stort misstag (enligt mig) genom att susa ner mot Malfoy. Malfoy rörde sitt ansikte upp. Malfoy svängde undan för att Harry inte skulle komma rätt in i honom. Harry tog sin hand om kvicken. Nu hade han benen och sin skadade arm på kvasten. Han föll! Alla började skrika. (Japp! Jag med.) Harry landade i lervällingen där nere, men det var inte det jag kollade på. Jag såg en husalf transferera sig därifrån. Jag har alltid tyckt dem på något sätt är lite söta. Jag kunde inte hejda mig... "KAWAII!" "Vad betyder 'kawii'?" frågade en röst bakom mig, det var Erik. "Inget" mumlade jag. "Glöm det." Kawaii = söt/vacker på Japanska Blev väldigt nöjd. Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 27 maj, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
jätttttteeeeeee bra! mera
27 maj, 2012 13:32 |
|
Nelly1513
Elev |
Du behöver inte ta ner en rad när du skriver mellan orden bara så att du vet
Men annars var det jättebra^^ AlexZz and I are friends 4 ever <3
27 maj, 2012 15:25 |
|
Soda
Elev |
29 maj, 2012 09:05 |
|
Tramptass96
Elev |
31 maj, 2012 21:58 |
|
Lemon
Elev |
Kap 14 - Colin och Ginny
Kyoko Veckan flöt på som vanligt. Men det fanns en stor rädsla. Colin Creevey hade blivit förstenad. Jag är rädd, Erik är rädd, Cissi är rädd, Linda är rädd. Ja! Alla är rädda. Och Ginny Weasley, en Gryffindor elev i min årskurs är väldigt upprörd. Hon satt nämligen bredvid honom i något ämne, minns inte vilket. Om det inte vore för att jag träffar henne sällan skulle jag vilja trösta henne. Hon har det svårt som det är. Jag vill få kontakt med henne men jag ser henne aldrig. Kort. Men ska jag vara ärlig är jag dödstrött. Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 1 jun, 2012 19:12 |
|
Nelly1513
Elev |
1 jun, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen