trollstavar
Forum > Harry Potter > trollstavar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av argus filtch: Skrivet av Borttagen: Skrivet av argus filtch: Skrivet av Quirrell: Jag tycker att voldemorts trollstav är den coolaste nej Vadå nej? -.-' H*n får väl tycka vad h*n vill utan att du säger att det är fel. wtf han är min kompis lägg dig inte i bud skapet var liksom till honom Suck. Så du menar för att du är kompis med honom får du säga att han har fel i en subjektiv fråga? 8 maj, 2012 09:48 |
|
Incendio
Elev |
Min favoritstav är Ginnys, och någon dag lovar jag att jag ska vara ägare till en sådan!
9 maj, 2012 23:58 |
|
HumlesnurrFTW
Elev |
The elder wand for the win
Our heads could do with filling, With some interesting stuff! For now they're bare and full of air, Dead flies and bits of fluff!- hogwarts school song<3 15 maj, 2012 14:47 |
|
Afturelding
Elev |
15 maj, 2012 14:51 |
|
MystiqueRed
Elev |
Bara jag som inte tänkt på trollstavarna?
Självklart har jag noterat dom, men jag tänker inte "uuh, snygg!" eller "HA! Patetisk!" 21 maj, 2012 15:23 |
|
The snitch
Elev |
Snapes är ganska cool
20 jan, 2013 20:55 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av MystiqueRed: Bara jag som inte tänkt på trollstavarna? Självklart har jag noterat dom, men jag tänker inte "uuh, snygg!" eller "HA! Patetisk!" Samma här! La inte märke till dem i filmerna på det sättet. Har dock sett bilder på olika karaktärers trollstavar i efterhand, och tycker att Sirius har en fin.
20 jan, 2013 21:45 |
|
Borttagen
|
MIN!
20 jan, 2013 23:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MystiqueRed: Bara jag som inte tänkt på trollstavarna? Självklart har jag noterat dom, men jag tänker inte "uuh, snygg!" eller "HA! Patetisk!" Jag tänker inte heller på dem, har inte den blekaste om vilken som tillhör vem, hur de ser ut osv. 21 jan, 2013 02:59 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Lunas och Fleurs.
"Hm, you must be a Weasley" 21 jan, 2013 06:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen