HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Dream: God vad fula, ofta man gör om namnen sådär, usch och blä på dem... Yup, men du måste erkänna de är roliga =^__^= . .
23 maj, 2012 15:51 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Dream: God vad fula, ofta man gör om namnen sådär, usch och blä på dem... Yup, men du måste erkänna de är roliga =^__^= Ja, man får ett gott skratt av dem. xD Men gud vad jag skulle bli sur (eller arg, aja) om de översatte de svenska böckerna så. -.-
23 maj, 2012 15:55 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Dream: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Dream: God vad fula, ofta man gör om namnen sådär, usch och blä på dem... Yup, men du måste erkänna de är roliga =^__^= Ja, man får ett gott skratt av dem. xD Men gud vad jag skulle bli sur (eller arg, aja) om de översatte de svenska böckerna så. -.- Jag med XD . .
23 maj, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Filius Pirrevimp & Katti Bull HAHAHAHA xD
23 maj, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nelly1513: Herregud! Tittade runt på några Harry Potter hemsidor och såg att norrmännen har verkligen översatt knäppt xD Som här till exempel: Spoiler: Tryck här för att visa! Haha! Vissa skrattade jag ihjäl mig på xD Som Nevilles namn x) Fy fff vad roliga namn men lulla & gulla & pirresvimp = danskar grrrrrrrrrrrt 24 maj, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Hallå där, mugglisar.
Sahara Potter har idag lämnat oss i stor sorg och saknad. Dödsorsak: Hon dog av en synnerligen kraftig skrattattack. 24 maj, 2012 16:37 |
|
Xania
Elev |
oj det där namnet med den gyllene kvicken är värkligen konstigt!!!!
24 maj, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Xania: oj det där namnet med den gyllene kvicken är värkligen konstigt!!!! Jo. ._. Btw, jag återuppstod nyss. Någon gav mig lite choklad. C: 24 maj, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Jamez pottre
26 maj, 2012 10:05 |
|
Rowenaa
Elev |
oj konstigt med norska namn!!
26 maj, 2012 10:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen