Mugglismärke :D
Forum > Mugglarportalen > Mugglismärke :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: AlexZz: då får DU den stora äran att brodera honom på allas jackor, jag tänker då INTE göra det... Hehe, jag kan ju bara plasta in bilder på honom och sätta fast nålar i honom så man kan sätta fast honom vart man vill XD Lycka till med att hitta en plastmaskin... *har bestämt sig för att bli pessimist* Skolan har en ^_^ Vaddå, typ: "Hej, jag har typ en miljon bilder på Knut som jag tänkte plasta in, får jag låna er plastmaskin? Det går inte på skolbudgeten va?" Nej Nej jag stjäl den duuh! ^____^ I am a darksider y'know . .
26 apr, 2012 19:06 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: AlexZz: då får DU den stora äran att brodera honom på allas jackor, jag tänker då INTE göra det... Hehe, jag kan ju bara plasta in bilder på honom och sätta fast nålar i honom så man kan sätta fast honom vart man vill XD Lycka till med att hitta en plastmaskin... *har bestämt sig för att bli pessimist* Skolan har en ^_^ Vaddå, typ: "Hej, jag har typ en miljon bilder på Knut som jag tänkte plasta in, får jag låna er plastmaskin? Det går inte på skolbudgeten va?" Nej Nej jag stjäl den duuh! ^____^ I am a darksider y'know Okej, men först måste du hitta den och lura iväg lärarna, och sedan måste du läsa den elaka lappen som jag har lämnat till dig när jag snodde plastmaskinen ^^ ![]()
26 apr, 2012 19:08 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: AlexZz: då får DU den stora äran att brodera honom på allas jackor, jag tänker då INTE göra det... Hehe, jag kan ju bara plasta in bilder på honom och sätta fast nålar i honom så man kan sätta fast honom vart man vill XD Lycka till med att hitta en plastmaskin... *har bestämt sig för att bli pessimist* Skolan har en ^_^ Vaddå, typ: "Hej, jag har typ en miljon bilder på Knut som jag tänkte plasta in, får jag låna er plastmaskin? Det går inte på skolbudgeten va?" Nej Nej jag stjäl den duuh! ^____^ I am a darksider y'know Okej, men först måste du hitta den och lura iväg lärarna, och sedan måste du läsa den elaka lappen som jag har lämnat till dig när jag snodde plastmaskinen ^^ Ja men vem tror du jag ser till få sitta kvar eller får hemringning eller liknande? . .
26 apr, 2012 19:09 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: AlexZz: då får DU den stora äran att brodera honom på allas jackor, jag tänker då INTE göra det... Hehe, jag kan ju bara plasta in bilder på honom och sätta fast nålar i honom så man kan sätta fast honom vart man vill XD Lycka till med att hitta en plastmaskin... *har bestämt sig för att bli pessimist* Skolan har en ^_^ Vaddå, typ: "Hej, jag har typ en miljon bilder på Knut som jag tänkte plasta in, får jag låna er plastmaskin? Det går inte på skolbudgeten va?" Nej Nej jag stjäl den duuh! ^____^ I am a darksider y'know Okej, men först måste du hitta den och lura iväg lärarna, och sedan måste du läsa den elaka lappen som jag har lämnat till dig när jag snodde plastmaskinen ^^ Ja men vem tror du jag ser till få sitta kvar eller får hemringning eller liknande? Inte mig i alla fall... *sopa bort alla spår och bränna bevisen* ![]()
26 apr, 2012 19:20 |
|
AlexZz
Elev |
NU är vi OT. XD Men men, jag ger upp och slutar försöka hjälpa till med mugglis-märket. Farewell. . .
26 apr, 2012 19:22 |
|
Stinaa
Elev |
Kul att några skriver!!
Erfa har ännu inte svarat om att starta en tävling där ni gärna får lämna förslag om det blir någon!
28 apr, 2012 11:57 |
|
Love Luna
Elev |
6 jun, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Njaa när man t ex går ut kanske i stan eller nått så kollar man juh oftast inte på ens armband inte direkt vad jag brukar göra men bra idé iaf men man kanske kan ha någon sort av jackprydnad eller s´tröjgrej jag kommer inte på vad de heter just nu ... kanske den kan vara rund och där kan det juh stå ens elevhem eller jah .... det kanske kan vara lite svårt att få tag på men man kan också ha en skrift på sin jacka som man kanske kan sy i själv eller bara skriva med en typ penna♥♥
6 jun, 2012 22:26 |
|
Stinaa
Elev |
7 jun, 2012 22:00 |
|
95mas
Elev |
Märket skulle kunna vara en port eller en portal där det står "mugglis" längst med kanten.
Edit: en skiss över hur den skulle kunna se ut ser ni på min Profilbild.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
10 jul, 2012 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen