Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Luna,Ginny och Ron
29 jul, 2012 10:22 |
|
Cailine
Elev |
Vilken hemsk fråga. Alltså, jag är en väldigt missförstådd nörd i skolan. Jag är så överdrivet ambitiös så att det finns inte, skolan betyder allt för mig, lära sig saker.
Men i min skola tror alla andra att jag är galen för att jag gillar HP så mycket, men också för att jag förr i tiden bar lite udda kläder. Så en blandning av Luna och Hermione i skolan. På fritiden skulle jag nog säga Pansy Parkinson. Jag identifierar mig mycket med henne, hon vill så mycket, har sitt lilla gäng som hon är the queen över, men killen hon vill ha utnyttjar henne bara. ![]() ![]()
29 jul, 2012 11:52 |
|
Millson Lovegood
Elev |
29 jul, 2012 13:06 |
|
Borttagen
|
Ginny och Luna
29 jul, 2012 21:27 |
|
Foxface
Elev |
Allra mest är jag väl lik Hermione. Jag är en riktig nörd som älskar att läsa. Dessutom är jag alldeles för ambitiös och nogrann och pluggar nästan överdrivet mycket. Jag kan också vara lite bezzervizzer och ibland lite överkänslig. Och så ser mitt hår ut som Hermiones, bara att det är blont. Så jag är mycket Hermione.
Jag är också lik Luna på det sättet att jag är konstig och många som känner mig tycker att jag är galen (vilket jag är). Jag bryr mig inte heller om att andra tycker att jag är konstig. Sen kan jag också tycka att jag är lite lik Ginny, även fast jag inte just nu kan berätta hur. Men vi fattar ibland ganska lika beslut och sånt. Men lite lik henne är jag nog xD 29 jul, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Hermione, Draco, Harry
29 jul, 2012 21:39 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Hm..kanske en blandning av Draco,Luna,Hermione och Ron..
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 29 jul, 2012 21:40 |
|
PotterHunger
Elev |
Hermione tror jag.
Läs min profil för info... 29 jul, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
Draco och unga James
29 jul, 2012 23:25 |
|
Borttagen
|
Luna och Ginny
2 aug, 2012 16:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen