Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nya kvastarna!

Forum > Mugglarportalen > Nya kvastarna!

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Weasleygirl98
Elev

Avatar


Skrivet av JosefinFini:
Men en liten fråga om kvastarna; Är inte Nimbus dyrare än silverpil? Har alltid trott det.....


Jo det är det egentligen! Fattar inte riktigt varför den är dyrare här! Men det är väl för att den är lite nyare på marknaden

Winter is coming...

1 maj, 2012 16:51

Borttagen

Avatar


De ser mycket bättre ut!

1 maj, 2012 20:46

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Weasleygirl98:
Skrivet av JosefinFini:
Men en liten fråga om kvastarna; Är inte Nimbus dyrare än silverpil? Har alltid trott det.....


Jo det är det egentligen! Fattar inte riktigt varför den är dyrare här! Men det är väl för att den är lite nyare på marknaden


Var i böckerna står det att Nimbus är dyrare än Silverpilen? Silverpilen görs inte ens längre i ex. Fången från Azkaban, det är en gammal kvast, men nu tillbaka igen på Mugglis, såklart det är lite exklusivare, lite dyrare, lite bättre, som med allt gammalt som kommer tillbaka i ny tappning

without something there is no nothing

1 maj, 2012 20:54

JosefinFini
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Weasleygirl98:
Skrivet av JosefinFini:
Men en liten fråga om kvastarna; Är inte Nimbus dyrare än silverpil? Har alltid trott det.....


Jo det är det egentligen! Fattar inte riktigt varför den är dyrare här! Men det är väl för att den är lite nyare på marknaden


Var i böckerna står det att Nimbus är dyrare än Silverpilen? Silverpilen görs inte ens längre i ex. Fången från Azkaban, det är en gammal kvast, men nu tillbaka igen på Mugglis, såklart det är lite exklusivare, lite dyrare, lite bättre, som med allt gammalt som kommer tillbaka i ny tappning


Jaa om man tänker efter så har dom nog aldrig sagt det, bara det att Nimbus är nyare Men som ni sa så är ju silverpilen nyare här såå

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F36.media.tumblr.com%2F74e8ff452b36f147008574a678e5593d%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o1_540.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F6d88b214e8a7ece63b7f8b6fb05e6600%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o3_540.jpg

3 maj, 2012 07:36

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Hehe! Ja, för det var ju den första kvasten Madam Hooch flög på

Winter is coming...

3 maj, 2012 15:24

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Mugglarportalen > Nya kvastarna!

Du får inte svara på den här tråden.