Nya kvastarna!
Forum > Mugglarportalen > Nya kvastarna!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Men en liten fråga om kvastarna; Är inte Nimbus dyrare än silverpil? Har alltid trott det..... Jo det är det egentligen! Fattar inte riktigt varför den är dyrare här! Men det är väl för att den är lite nyare på marknaden Winter is coming... 1 maj, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
De ser mycket bättre ut!
1 maj, 2012 20:46 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av JosefinFini: Men en liten fråga om kvastarna; Är inte Nimbus dyrare än silverpil? Har alltid trott det..... Jo det är det egentligen! Fattar inte riktigt varför den är dyrare här! Men det är väl för att den är lite nyare på marknaden Var i böckerna står det att Nimbus är dyrare än Silverpilen? Silverpilen görs inte ens längre i ex. Fången från Azkaban, det är en gammal kvast, men nu tillbaka igen på Mugglis, såklart det är lite exklusivare, lite dyrare, lite bättre, som med allt gammalt som kommer tillbaka i ny tappning without something there is no nothing 1 maj, 2012 20:54 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av JosefinFini: Men en liten fråga om kvastarna; Är inte Nimbus dyrare än silverpil? Har alltid trott det..... Jo det är det egentligen! Fattar inte riktigt varför den är dyrare här! Men det är väl för att den är lite nyare på marknaden Var i böckerna står det att Nimbus är dyrare än Silverpilen? Silverpilen görs inte ens längre i ex. Fången från Azkaban, det är en gammal kvast, men nu tillbaka igen på Mugglis, såklart det är lite exklusivare, lite dyrare, lite bättre, som med allt gammalt som kommer tillbaka i ny tappning Jaa om man tänker efter så har dom nog aldrig sagt det, bara det att Nimbus är nyare ![]()
3 maj, 2012 07:36 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Hehe! Ja, för det var ju den första kvasten Madam Hooch flög på
Winter is coming... 3 maj, 2012 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen