Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag saknar Tonkss såhär mycket: I________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________I Och lite till.... nu har du inte varit inne på 2 veckor och 3 dagar tror jag... JAG SAKNAR DIG...! Och jag har saknat dig minst lika mycket!
12 apr, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Saknar alla mysiga stunder på Tintin-forumet, VAKNA FOLKS! VAKNA!
12 apr, 2012 21:22 |
|
Luna 1
Elev |
Jag saknar Elin@ typ mer än jag någonsin saknat någon eller något innan.
Jag saknar också Rowena och våran konversation, NÄR LOGGAR DU IN?! ♥ Sedan saknar jag Elley eftersom det var så länge sedan vi pratade. ♥
Tumblr.
21 apr, 2012 19:47 |
|
Rowena
Elev |
Skrivet av Luna 1: Jag saknar Elin@ typ mer än jag någonsin saknat någon eller något innan. Jag saknar också Rowena och våran konversation, NÄR LOGGAR DU IN?! ♥ Sedan saknar jag Elley eftersom det var så länge sedan vi pratade. ♥ Luna1 Jag loggar in ibland för att se om du har skrivit ♥ Jag är inne nu Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 21 apr, 2012 19:57 |
|
scarhead
Lärare |
21 apr, 2012 19:58 |
|
EmahS
Elev |
21 apr, 2012 19:58 |
|
accioron
Elev |
Är det normalt att vilja gråta av att se på det här? Fyller sjutton om en vecka och känner bara neeeeeeej. 21 apr, 2012 20:04 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
21 apr, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
21 apr, 2012 20:19 |
|
Elin@
Elev |
När kan vi träffas? Allvar. :c ♥ 21 apr, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen