Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?
Forum > Mugglarportalen > Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
^
jag orkade inte tvätta av mina heller, så de är jättesmutsiga fortfarande. 11 mar, 2012 20:45
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-11 kl. 20:45
|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av linnvendela: DeathDownAlex: Ni måste varit jätterädda för mig, jag kunde ju ha sparkat er på smalbenen "Alla barn på avdelingen blomman ska av nu!" ja vi var så rädda. Du var inte alls söt och gullig, nej nej. Vi var livrädda. Åh Filip.... Kan du förstå hur jag står ut med honom, hela dagarna... Fast jag ska inte klaga. Speciellt när jag visade mina huggtänder Haha, omg... Men han var ju rolig ju Jaha. 11 mar, 2012 20:45 |
|
DeathDownAlex
Elev |
linnvendela
Det såg inte jag... men jag hade nog svimmat. Det var hans små gulliga systrar Anna och Natalie som valde den. De provade den på sina egna fingrar för att se om den passade, så den är ganska liten för honom. 11 mar, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
DeathDownAlex: Ey jag diggade dina skor, de var asnice! Hur gammal är du? ^^
11 mar, 2012 20:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-11 kl. 20:56
|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: linnvendela Det såg inte jag... men jag hade nog svimmat. Det var hans små gulliga systrar Anna och Natalie som valde den. De provade den på sina egna fingrar för att se om den passade, så den är ganska liten för honom. Jag ar väl duktig på att dölja den, jag tuggade ju inte så mycket Ahaha, what ever, den var snygg i alla fall Jaha. 11 mar, 2012 20:52 |
|
Pumpkin99
Elev |
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Nymfadora Tonks: Jo, jag skulle gärna vilja veta vilka jag träffade på mugglisträffen och potterpartyt. Så jag skulle bli väldigt glad om alla som var med ville säga det i denna tråd. För er som undrar var jag hon som sprang omkring och frågade vad alla heter på mugglis. EDIT: DeathDownAlex felix felicis Rumbleroar Miss.Rowena Maraunder98 Lemon Danzi Amle Ravenclaw CrimsonFlikkah Bl0b Herlune98 MadEye Moody njasmine Vipratten Ellie Lovegood Pumpkin99 Dinni99 emilia waslip SnakeBitten Twix cannedcorn jessipotter amanda1104 InsperiedPsycho carro78 Magiska mugglaren Lunalull ditto NinnyWeasly jaaaaaaag MollyWeasley DracosTvillingsyster MagiSmurfen samfora Thunis SweetSweet Pygmepuffen twiggy Piggy xPERCYPOP Somnium Mahogny Mango913 Eshi Alice... Luna95 RonWeasleyIsMyKing rawen Ellisao Noctum Annikz HP-hannah Jac Ajnos Mörtsgreb Margret Griphook Lingonbean IdaS §irius Secchan Josefin_Weasley sötalillaarasara Enchanted Ginnyy linnvendela Lordlollo Nymfadora Tonks Sirius Black Kinra Moon hyperion jan Hummlesnurr EMELESEL LolligaLuna Li Eriskay Erfa superman osten Snövinge Pixie Katla Knizzlare Dobby, a free alf GinnyOlivia LolligaLuna Hanna A Draco E Dementoren Om ni kom men inte strå med så säg till. Om ni står med och inte kom så säg till då också, så fixar jag det så snabbt jag kan DU GLÖMDE MIG ;_; Jag träffade dig jag är Pumpkin99!!!!! ♥
11 mar, 2012 20:55 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: DeathDownAlex: Ey jag duggade dina skor, de var asnice! Hur gammal är du? ^^ Hahahha även när de var leriga. Jag fyller 14 i juni, så jag antar att jag är ett år äldre än du? Skrivet av linnvendela: Jag är väl duktig på att dölja den, jag tuggade ju inte så mycket Ahaha, what ever, den var snygg i alla fall Ja, jag märkte det. Send me a message så kan du få en stor cyber kram. jag borde ha haft mina huggtänder... Fast jag har ju inte de tänderna längre. Jävla skit. Ja och lite pottrig och sådant. Yupp pottrigt är nu ett ord. ^.- 11 mar, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
DeathDownAlex: Jepp, ett år och några månader äldre än mig, jag fyller år i november x]
11 mar, 2012 21:00 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: DeathDownAlex: Ey jag duggade dina skor, de var asnice! Hur gammal är du? ^^ Hahahha även när de var leriga. Jag fyller 14 i juni, så jag antar att jag är ett år äldre än du? Skrivet av linnvendela: Jag är väl duktig på att dölja den, jag tuggade ju inte så mycket Ahaha, what ever, den var snygg i alla fall Ja, jag märkte det. Send me a message så kan du få en stor cyber kram. jag borde ha haft mina huggtänder... Fast jag har ju inte de tänderna längre. Jävla skit. Ja och lite pottrig och sådant. Yupp pottrigt är nu ett ord. ^.- Oki ^^ Någon sågade av dem, eller hur? O__o Pottrig har väl alltid varit ett ord? ;o Jaha. 11 mar, 2012 21:01 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Knizzlare: Jag var där! Fast det vet ni ju redan, meniaf var det nog inte så många som träffade mig ändå liksom för att jag våga typ inte gå fram till någon..eheh xD Jag var iaf hon med ett gult band i håret och en svartvit kofta typ, rosa tröja med ett par skor på (tryck dårå xd) och leggings, brunt hååår ocksåå, känner någon igen? xP Jag såg dig! Men som sagt vågade jag inte gå fram till någon så... :c Jag såg dig med! Fast jag vågade inte heller gå fram till nån typ xD ![]()
11 mar, 2012 21:02 |
Forum > Mugglarportalen > Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen