Första ögonkastet
Forum > Fanfiction > Första ögonkastet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Vill ha mer av denna underbara ff
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 nov, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
Sry att jag nt skrivit men har nt haft tid...
26 dec, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
det är lugnt
26 dec, 2012 18:54 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
super
Elev 27 dec, 2012 08:07 |
|
MissFniss
Elev |
28 dec, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Hej! NU har jag bestämmt mig för att hoppa över del två. Men ni fattar va? Dem blir vänner igen osv.
Kapitel 10. Dagboksavsnitt Kära dagbok, idag lyckades jag och komma över det han sa och så. Och jag har sett Freds kallingar. Men det har inte med saken att göra. Imorgon ska vi börja med att undersöka saken om jätten i skogen. (se kapitel 3) Det kommer förhoppningsvis att inte finnas en jätte, men om det finns det. Usch, jag vågar inte tänka på det. Vi får hoppas på det bästa, men jag tror att George fortfarande skäms. För han pratar inte alls lika mycket som han brukade. Han ska ju föreställa vara en pratkvarn! Jag kanske ska erkänna min känslor för honom, jag sa ju bara att jag gottgjorde honom. Han tolkade det nog som att jag bara gjorde det för hans skull. Jag fick typ gåshud. Men vi är i alla fall vänner, och det är det som räknas. McGonagall har dessutom förbjudit att man går utanför sovsalen i underkläder. Det är Freds förtjänst, men han bryr sig inte så mycket om det tror jag. Jag tror att hon såg Freds kallingar. Då var det inte bara jag i alla fall. Ja, det har kort sagt varit en helt underbar dag och jag ska sova nu klockan är 00.30, och vi har tidig lektion imorgon. Godnatt ♥♥♥ 26 jan, 2013 10:09 |
|
amanda1104
Elev |
Bra! !!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 jan, 2013 10:34 |
|
Borttagen
|
Jättebra!!!!
26 jan, 2013 12:46 |
|
MissFniss
Elev |
26 jan, 2013 19:03 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
super
Elev 27 jan, 2013 08:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen