Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Första ögonkastet

Forum > Fanfiction > Första ögonkastet

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


Vill ha mer av denna underbara ff

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

17 nov, 2012 13:52

Borttagen

Avatar


Sry att jag nt skrivit men har nt haft tid... NSka försöka skriva snart igen..

26 dec, 2012 17:55

Borttagen

Avatar


det är lugnt den som väntar på nåt rikitgt gott väntar aldrig för länge,)♥

26 dec, 2012 18:54

Ginny Weasly 1
Elev

Avatar


super

Elev

27 dec, 2012 08:07

MissFniss
Elev

Avatar


Superbra!♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

28 dec, 2012 21:28

Borttagen

Avatar


Hej! NU har jag bestämmt mig för att hoppa över del två. Men ni fattar va? Dem blir vänner igen osv.

Kapitel 10. Dagboksavsnitt

Kära dagbok, idag lyckades jag och komma över det han sa och så. Och jag har sett Freds kallingar. Men det har inte med saken att göra. Imorgon ska vi börja med att undersöka saken om jätten i skogen. (se kapitel 3)
Det kommer förhoppningsvis att inte finnas en jätte, men om det finns det. Usch, jag vågar inte tänka på det. Vi får hoppas på det bästa, men jag tror att George fortfarande skäms. För han pratar inte alls lika mycket som han brukade. Han ska ju föreställa vara en pratkvarn! Jag kanske ska erkänna min känslor för honom, jag sa ju bara att jag gottgjorde honom. Han tolkade det nog som att jag bara gjorde det för hans skull. Jag fick typ gåshud. Men vi är i alla fall vänner, och det är det som räknas.

McGonagall har dessutom förbjudit att man går utanför sovsalen i underkläder. Det är Freds förtjänst, men han bryr sig inte så mycket om det tror jag. Jag tror att hon såg Freds kallingar. Då var det inte bara jag i alla fall.
Ja, det har kort sagt varit en helt underbar dag och jag ska sova nu klockan är 00.30, och vi har tidig lektion imorgon.

Godnatt ♥♥♥

26 jan, 2013 10:09

amanda1104
Elev

Avatar


Bra! !!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

26 jan, 2013 10:34

Borttagen

Avatar


Jättebra!!!!

26 jan, 2013 12:46

MissFniss
Elev

Avatar


Jättebra! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

26 jan, 2013 19:03

Ginny Weasly 1
Elev

Avatar


super

Elev

27 jan, 2013 08:27

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Fanfiction > Första ögonkastet

Du får inte svara på den här tråden.