gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Pansy o Draco
20 apr, 2012 16:18 |
|
Annispop
Elev |
20 apr, 2012 16:49 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Ingen!!!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 20 apr, 2012 17:08 |
|
bäst08
Elev |
jag vet inte det finns så många
20 apr, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Bellatrix! Och Barty Crouch Jr i filmen... hostDoctorWho-nördhost!
21 apr, 2012 00:40 |
|
adliitam
Elev |
21 apr, 2012 02:12 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Bellatrix, ibland verkar hon ondare och galnare är Voldemort
by my heel, i care not 22 apr, 2012 17:18 |
|
argus filtch
Elev |
nej. men den jag hatar mest av dom onda är draco och slingersvans
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 28 apr, 2012 13:52 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Jag tycker inte att Draco är särskilt ond, mina favoriter är Bellatrix och Voldemort. Fast i vissa stunder tycker jag nästan att Bellatrix är ondare än Voldemort
by my heel, i care not 29 apr, 2012 02:17 |
|
StoltaSlytherin
Elev |
Tom Riddle
29 apr, 2012 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen