Crucio?
Forum > Harry Potter > Crucio?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mahogany
Elev |
Ett antal personer i min klass. >8D
No cat has two tails. One cat has one tail more than no cat. That's why a cat has three tails. 4 mar, 2012 21:01 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Matizze: Det är ditt val. Jag personligen är sjukt jävla håll käften förbannad på Hitler, och skulle vilja att han skulle få känna vad alla dom som han gasade ihjäl kände.Jag skulle inte vilja cruciatusförbanna någon. Varför skulle jag vilja sänka mig till Hitlers nivå och börja plåga folk som jag inte tycker om?
5 mar, 2012 18:50 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Solkatten: Alla mördare, misshandlare etc. Åh, Hitler. Om han skulle levt skulle jag fan åka till Tyskland och göra det. Först crucio och sedan Avada Kedavra. Den var bra
5 mar, 2012 19:01 |
|
Openz_Trafaklar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker detta ämnde känns lite elakt... Men jag svarar ändå: Hitler eller Timo Soini (En i presidentvalet som jag verkligen hatar (han var samfinländare = mot invandrare och finlandsvenskar (som tur blev han inte president (jag bor i filand)))) ^ det blev många parenteser sannfinländare och Visst ska man bo i Finland bara till ni svenskar Sannfinländarna är en grupp som vill sparka ut eller nåt sånt dom som tala rsvenska i finland Lyssna på mitt hemma gjorda skämt :D själv fick jag ett skratt-anfall men jag har ju lite random humor. Det var en gång 2 skor som gick över vägen då sa den ena -Kolla no hands! ;) Aaaaaaaaaaaaaaaaaa wiga wiga wiga wiga wiga YEAH! 5 mar, 2012 19:19 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
åh jag brukar skrika ut det till lite random folk jag är sur på just då.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 5 mar, 2012 21:13 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Jag tycker inte att någon människa ska lida egentligen..
Men måste säga att ibland så vill jag väldigt gärna använda den på vissa personer. 5 mar, 2012 21:31 |
|
Pumpkin99
Elev |
7 mar, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
En gammal klasskamrat.
10 mar, 2012 13:22 |
|
Rawenclaw98
Elev |
de som hatar Harry Potter
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
10 mar, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Ron Weasley
10 mar, 2012 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen