Skaffa ett liv, Hannah! [SV]
Forum > Fanfiction > Skaffa ett liv, Hannah! [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelina
Elev |
24 mar, 2012 14:55 |
|
Jac
Elev |
Förtjänar man ett plus när man skrivit awsome? Det är ett jätte lätt sätt att tjäna plus på, jag tycker att man ska ge ett plus när någon skrivit kritik bra och dålig så man kan förbättra ff. Jag tycker att ni inte skulle haft med att de började dansa tango och inte O.o. Att de började dansa tango blev konstigt eftersom Hannha sagt att hon kände sig utanför, det är konstigt att bara skita i det och börja dansa tango och att Hannha inte blev ledsen när de andra inte brydde sig. Tänk också på att skriva känslorna som alla får tex när Hanna sa att hon kände sig utanför.
24 mar, 2012 18:09 |
|
lillaska
Elev |
BRA!!!!
24 mar, 2012 19:15 |
|
.:Elise:.
Elev |
25 mar, 2012 14:43 |
|
lillaska
Elev |
jätteBRA!!
25 mar, 2012 17:36 |
|
.:Elise:.
Elev |
11 apr, 2012 08:51 |
|
Angelina
Elev |
11 apr, 2012 11:09 |
|
.:Elise:.
Elev |
11 apr, 2012 14:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Bra, bevakar c:
speech! 22 apr, 2012 19:49 |
|
.:Elise:.
Elev |
23 apr, 2012 13:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen