Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
super duper bra, längtar tills det kommer mer!
19 feb, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ OMG . Det här är den bästa ff som finns. Den är för bra för att kalla ff. JAG DÖR. Jag vill ha mer D: Den är BÄST!!! gHAhgahGHAHGHAHGAHGHG O__O Jag kommer antagligen läsa om FFen 15 gånger medan jag väntar på nästa kapitel. Gud. Jag har ALDRIG känt såhär för en FF. DEN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
19 feb, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
WOW, skitbra! Är glad att Harry kom och gjorde att obehagskänslan från den äckliga versionen av Malfoy försvann. Älskar att du får fram karaktärernas personligheter i just den här historien så bra! Hur snäll Harry är, hur äcklig Draco är, hur hjälplös och känslofylld Alice är osv. Bra bra bra!!
19 feb, 2012 20:42 |
|
96hpevanescence
Elev |
19 feb, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ OMG . Det här är den bästa ff som finns. Den är för bra för att kalla ff. JAG DÖR. Jag vill ha mer D: Den är BÄST!!! gHAhgahGHAHGHAHGAHGHG O__O Jag kommer antagligen läsa om FFen 15 gånger medan jag väntar på nästa kapitel. Gud. Jag har ALDRIG känt såhär för en FF. DEN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Skrivet av Borttagen: WOW, skitbra! Är glad att Harry kom och gjorde att obehagskänslan från den äckliga versionen av Malfoy försvann. Älskar att du får fram karaktärernas personligheter i just den här historien så bra! Hur snäll Harry är, hur äcklig Draco är, hur hjälplös och känslofylld Alice är osv. Bra bra bra!! Åh ni är för söta ! ♥ Önskar att jag hade trettite tummar istället för tre. men.. mina tummar är slut :[ Kommer mer så snabbt jag hinner. Puss ♥ 19 feb, 2012 20:57 |
|
Lills
Elev |
OMG! OMG! OMG! Denna ff äger ju. Jag har aldrig gillat en ff som jag gillar den här. Nu vill jag bara ha mer. Jag bevakar ingen ff som går att jämnföras med den här, och jag bevakar ganska mycket, och gaa... Vad ska jag nu göra? Jag har inga kapitel kvar att läsa.
Draco =Blää. Stick. Lämna Alice i fred! Harry = Gud vad fin han är här. Har aldrig läst en ff som Harry är så här fin i! Btw ny bevakare! ![]()
19 feb, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
^ Läs om alla kapitel. Det ska jag göra! Wiiii
20 feb, 2012 07:22 |
|
Borttagen
|
Ny läsare som tycker att du skriver helt otroligt, att din ff är super bra och som längtar mer än mycket efter fortsättning ♥
20 feb, 2012 07:22 |
|
Lills
Elev |
20 feb, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
Jättebra!!!!! ♥♥
20 feb, 2012 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen