Vem är snyggast??? :)
Forum > Harry Potter > Vem är snyggast??? :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Roxy: juste ja! han är ju fetto snygg fast lite kreepey!Draco är ju dösnygg i de senare filmerna, och Cedric också. Annars är unga Tom Riddle i Chamber of Secrets så OMFG-snygg... ♥
25 jan, 2012 21:25 |
|
Roxy
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Roxy: juste ja! han är ju fetto snygg fast lite kreepey! Draco är ju dösnygg i de senare filmerna, och Cedric också. Annars är unga Tom Riddle i Chamber of Secrets så OMFG-snygg... ♥ Men fortfarande skiitsnygg... Haha jag och min kompis dör varje gång vi ser filmen xD Ska man kolla på tjejsidan, är ju Hermoine väldigt snygg, åtminstone 4:an och framåt. Cho tycker jag också är fin ♥ <---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3
25 jan, 2012 21:29 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Har redan svarat men kom på några till som är så sjukt snygga. Älskar bara Bill, hur snygg är inte han? Och Viktor Krum! ♥
25 jan, 2012 21:34 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Roxy: haha! jo men Hermione är ju het! och så tycker jag typ att Fleur är väldigt vacker också!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Roxy: juste ja! han är ju fetto snygg fast lite kreepey! Draco är ju dösnygg i de senare filmerna, och Cedric också. Annars är unga Tom Riddle i Chamber of Secrets så OMFG-snygg... ♥ Men fortfarande skiitsnygg... Haha jag och min kompis dör varje gång vi ser filmen xD Ska man kolla på tjejsidan, är ju Hermoine väldigt snygg, åtminstone 4:an och framåt. Cho tycker jag också är fin ♥
25 jan, 2012 21:35 |
|
Lissie Loppy
Elev |
27 jan, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius_Musta: Har redan svarat men kom på några till som är så sjukt snygga. Älskar bara Bill, hur snygg är inte han? Och Viktor Krum! ♥ Omg ja KRUM!!!! Mums alltså. Han är riktigt läcker faktiskt. 27 jan, 2012 18:10 |
|
Weasley<3
Elev |
Ron♥ och Cedric♥ ofc!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 27 jan, 2012 18:23 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tyckte att Cedric Diggory var snyggast när den fjärde filmen var ny, men nu vet jag inte riktigt ... Det kanske är Harry Potter som är snyggast av killarna. Och av tjejerna är Hermione och Luna snyggast, tror jag ...
27 jan, 2012 18:24 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Killarna: Draco, Cedric och Harry
Tejerna: Hermione, Luna och Cho eller Narcissa ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
27 jan, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Luna är väl inge snygg? Hehe hon e mer gullig ^_~
28 jan, 2012 00:06 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen