Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Ang. Snape i sista boken/filmen

Forum > Harry Potter > Ang. Snape i sista boken/filmen

1 2 3 ... 6 7 8 9
Användare Inlägg
accioron
Elev

Avatar


De filmade aldrig en alternativ dödsscen i Spökande Stugan. David Heyman sa i en intervju någonting i stil med ''We talked about it a lot and decided that his death would be more beautifully portrayed in the boat house, he gets a very romantic sort of death''

Om de hade filmat en dödsscen i Spökande Stugan hade de ju också fått filma alla andra scener i båthuset två gånger om - någonting som slösar både tid och material, så nej, det var aldrig något tal om Spökande Stugan.

24 jan, 2012 16:03

Severus10
Elev

Avatar


vem, har ändrat min rubrik.
Nu måste jag göra om tråden bara för det.

Och ingen annan chen var i båthuset.

24 jan, 2012 16:11

Fang
Elev

Avatar


^ Förra namnet innehöll en spoiler, därför bytte de.

24 jan, 2012 16:12

accioron
Elev

Avatar


Skrivet av Severus10:
vem, har ändrat min rubrik.
Nu måste jag göra om tråden bara för det.

Och ingen annan chen var i båthuset.


Nej, det måste du inte. Vad hette tråden från början?

24 jan, 2012 16:12

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Severus10:
vem, har ändrat min rubrik.
Nu måste jag göra om tråden bara för det.

Och ingen annan chen var i båthuset.

Säkert en prefekt eller lärare för du avslöjade en sak utan spoiler-grejen. (jag vet att man inte kan ha den i rubriken)

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

24 jan, 2012 16:13

Severus10
Elev

Avatar


Jo det måste jag visst för det ska hetta samma.
Den hette Snapes död.

Ja och därför får de inte ändra heller

24 jan, 2012 16:13

Detta inlägg ändrades senast 2012-01-24 kl. 16:14
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Sak samma. Det känns som att alla bara upprepar sig. Det är bra att ni säger vad ni tycker men det känns som att folk upprepar sig. ^_~

24 jan, 2012 16:13

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Severus10:
Jo det måste jag visst för det ska hetta samma.
Den hette Snapes död.

Ja och därför får de inte ändra heller

Vi har gett dig hjälpen vi kan. Kan du inte vara nöjd??

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

24 jan, 2012 16:21

Borttagen

Avatar


Kan inte ngn bara låsa tråden...? ^_^

24 jan, 2012 16:22

Severus10
Elev

Avatar


Låser ni tråden så startar jag bara ny.
Snälla ni ser ju inte skillnad mellan att hjälpa och ge tips.

Tips är att man säger hur jag kan göra.
Hjälp är att man själv försöker hitta och ger ut sedan till mig.

Hur svårt kan det vara att fatta?

24 jan, 2012 16:27

1 2 3 ... 6 7 8 9

Forum > Harry Potter > Ang. Snape i sista boken/filmen

Du får inte svara på den här tråden.