Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Gråter du?

Forum > Harry Potter > Gråter du?

1 2 3 ... 6 7 8 9
Användare Inlägg
madeleinegranger
Elev

Avatar


Oh ja, om jag gråter! När Snape säger: "Look at me.......... you have your mother's eyes" och sedan dör han. Herregud bara att ta upp det nu gör mig tårögd.:'( Sedan gråter jag lite hela tiden resten av filmen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

9 feb, 2012 18:44

96hpevanescence
Elev

Avatar


Jag gråter till typ alllt, när Sirius dör, Snapes minnnen, Dobbys död, Freds död...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F85a78ed8327f6a44d748de87a06aefe3%2Ftumblr_np1kvpId1G1tek6yeo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.gifer.com%2FUjvo.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FZc3n9KzTnhgoE%2Fgiphy.gif

14 feb, 2012 10:56

Borttagen

Avatar


Jag gråter när tänker på Dobbys död.

14 feb, 2012 11:25

Borttagen

Avatar


när man ser snapes minnen, dobbys död, fredds död och när snape säger att harry har in mammas ögon+ på en massa olika ställen

18 feb, 2012 21:17

Salazar1
Elev

Avatar


Nej. jag har aldrig gråtit för en HP-film. Inte någon annan film heller när jag tänker på det..

Slytherin Pride

18 feb, 2012 21:20

JuliaHufflepuff
Elev

Avatar


Hmmm... Tror jag grät när Dobby dog...

Har svårt för att gråta, tyvär

Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren.

19 feb, 2012 10:39

Vare-kun
Elev

Avatar


Ingen HP-film, ingen HP-bok.
De har aldrig haft förmågan att bringa mig till tårar.
...Bambi däremot... D':

"It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett

19 feb, 2012 10:47

TheWitch
Elev

Avatar


Jag brukar inte gråta om jag gör illa mig. Jag brukar inte heller gråta överdrivet till filmer.

När jag såg Harry Potter and the deathy hallows part 2 grät jag från början då man såg Dobbys grav till eftertexterna i princip...

En som satt bredvid mig erbjöd mig näsdukar för att jag hulkade så mycket

~This post was sent to Mugglis by an owl~

19 feb, 2012 10:50

lilly00
Elev

Avatar


Nej det gör jag inte

Jag älskar hufflepuff :):)

19 feb, 2012 19:02

Borttagen

Avatar


Jag har aldrig gråt för någon eller något som inte finns på riktigt.

19 feb, 2012 20:31

1 2 3 ... 6 7 8 9

Forum > Harry Potter > Gråter du?

Du får inte svara på den här tråden.