Gråter du?
Forum > Harry Potter > Gråter du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madeleinegranger
Elev |
Oh ja, om jag gråter! När Snape säger: "Look at me.......... you have your mother's eyes" och sedan dör han. Herregud bara att ta upp det nu gör mig tårögd.:'( Sedan gråter jag lite hela tiden resten av filmen
9 feb, 2012 18:44 |
|
96hpevanescence
Elev |
14 feb, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Jag gråter när tänker på Dobbys död.
14 feb, 2012 11:25 |
|
Borttagen
|
när man ser snapes minnen, dobbys död, fredds död och när snape säger att harry har in mammas ögon+ på en massa olika ställen
18 feb, 2012 21:17 |
|
Salazar1
Elev |
Nej. jag har aldrig gråtit för en HP-film. Inte någon annan film heller när jag tänker på det..
Slytherin Pride 18 feb, 2012 21:20 |
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Hmmm... Tror jag grät när Dobby dog...
Har svårt för att gråta, tyvär Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 19 feb, 2012 10:39 |
|
Vare-kun
Elev |
Ingen HP-film, ingen HP-bok.
De har aldrig haft förmågan att bringa mig till tårar. ...Bambi däremot... D': "It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett 19 feb, 2012 10:47 |
|
TheWitch
Elev |
Jag brukar inte gråta om jag gör illa mig. Jag brukar inte heller gråta överdrivet till filmer.
När jag såg Harry Potter and the deathy hallows part 2 grät jag från början då man såg Dobbys grav till eftertexterna i princip... En som satt bredvid mig erbjöd mig näsdukar för att jag hulkade så mycket ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 19 feb, 2012 10:50 |
|
lilly00
Elev |
Nej det gör jag inte
Jag älskar hufflepuff :):) 19 feb, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig gråt för någon eller något som inte finns på riktigt.
19 feb, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen