Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicia.
Elev |
Alla
14 jan, 2012 19:58 |
|
polkagris
Elev |
Tycker att Severus är i särklass bäst! Minerva gillar jag också. Hmm, svårt att välja ut eftersom de allra flesta är fantastiska.
14 jan, 2012 20:34 |
|
Ginny488
Elev |
Ariana,Luna och Bellatrix
14 jan, 2012 20:36 |
|
dani
Elev |
Lily är ett av de finaste namnen jag vet...
15 jan, 2012 18:45 |
|
Salazar1
Elev |
Ginevra, Petunia, George, Narcissa, Andromeda, Nymphadora, Remus, Sirius, James och många fler. de flesta är väldigt fina och speciella!
Slytherin Pride 15 jan, 2012 18:53 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Andromeda, Nymphadora, Ginevra, Narcissa, Draco, Sirius, Hermione, George, Lily, James, Remus osv. Jag tycker om att namnen är ganska långa och väldigt, väldigt vackra. Älskar namnen Joanne valt till alla karaktärer.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 jan, 2012 18:57 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
15 jan, 2012 18:58 |
|
Pumpkin99
Elev |
16 jan, 2012 17:36 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
Jag gillar alla namnen!!!
Harry Potter är bäst <3 16 jan, 2012 17:41 |
|
Safrina
Elev |
16 jan, 2012 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen