favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Samsara
Elev |
De canonships som jag supportar är:
Lily och Severus, Molly och Arthur, Ron och Hermione! 2 jan, 2011 23:50 |
|
ikka
Elev |
3 jan, 2011 13:18 |
|
Salem
Lärare |
Tycker att Rowling parade ihopa alla bra, när jag var liten trodde jag att Harry och Hermione skulle bli ihop, men det var ju bättre med Ginny..
3 jan, 2011 13:51 |
|
Luna Potter
Elev |
Harry♥Ginny
Ron♥Hermione Remus♥Nymphadora Lily♥James De passar väldigt bra ihop I'm a Witch! Fear me! 21 jan, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
mina favoriter är:
Lily och Severus (jag vet att det inte skulle ha blivit samma story om det blivit dem men jag tycker de passar så bra ihop) Lupin och Tonks (och Arthur och Molly är ju väldigt gulliga på sätt och vis) 21 jan, 2011 22:06 |
|
soratanaka
Elev |
Jag.. jag.. jag kan verkligen inte komma på någon specifik canon shipping jag gillar.
Lily och Severus kan jag inte supporta på grund av mitt beroende för Severus och Harry. Och Sirius och Remus känns som värsta självklarheten för mig, men så kommer Tonksie och förstör den perfekta bilden med att göra värsta superfina porträttet av en söt familj som slutar i tragedi. Kan väl säga att Narcissa och Lucius passar bra tillsammans. Hahaha. Och Molly och Arthur. De är ju värsta söta! Förstår inte hur någon ens kunnat komma på idén att göra en fanfic med Voldemort och Molly shippade. USCH! Men ja.. Narcissa och Lucius passar fint imo. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 21 jan, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
Hm... Vernon och Petunia XD Men näe, vet inte
22 jan, 2011 10:58 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
Ron & Hermione helt klart.
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 22 jan, 2011 12:41 |
|
Roretta
Elev |
Jag har ju inte läst böckerna så kan inte precis säga något om marodörtiden och par därifrån and such. Dock ser jag fram emot Lily x James för att alla typ ba "ÅHH DOM ÄR SÅ FINA TILLSAMMANS" så ja, är nyfiken.
De par jag gillar nu är väl. Hm. Harry ♥ Ginny. Harry ♥ Tom (TACK soratanaka :@) och Bellatrix ♥ Voldemort. Sedan kan jag väl säga att jag är ganska neutral ang. Ron och Hermione, men att jag samtidigt inte har några problem med att para flickan med Krum eller Ron med Delacour. Berits hand touched fried chicken. /proud 22 jan, 2011 15:02 |
|
OliviaGranger
Elev |
Hagrid och Olympe. ♥
♥ Hagrid♥ 22 jan, 2011 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen