Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit par?

Forum > Harry Potter > favorit par?

1 2 3 ... 6 7 8 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Samsara
Elev

Avatar


De canonships som jag supportar är:

Lily och Severus,
Molly och Arthur,
Ron och Hermione!

2 jan, 2011 23:50

ikka
Elev

Avatar


Ron och Hermione
Lily och Severus
Remus och Nymphadora

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

3 jan, 2011 13:18

Salem
Lärare

Avatar


Tycker att Rowling parade ihopa alla bra, när jag var liten trodde jag att Harry och Hermione skulle bli ihop, men det var ju bättre med Ginny..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

3 jan, 2011 13:51

Luna Potter
Elev

Avatar


Harry♥Ginny
Ron♥Hermione
Remus♥Nymphadora
Lily♥James

De passar väldigt bra ihop

I'm a Witch! Fear me!

21 jan, 2011 21:49

Borttagen

Avatar


mina favoriter är:

Lily och Severus (jag vet att det inte skulle ha blivit samma story om det blivit dem men jag tycker de passar så bra ihop)

Lupin och Tonks

(och Arthur och Molly är ju väldigt gulliga på sätt och vis)

21 jan, 2011 22:06

soratanaka
Elev

Avatar


Jag.. jag.. jag kan verkligen inte komma på någon specifik canon shipping jag gillar.

Lily och Severus kan jag inte supporta på grund av mitt beroende för Severus och Harry.

Och Sirius och Remus känns som värsta självklarheten för mig, men så kommer Tonksie och förstör den perfekta bilden med att göra värsta superfina porträttet av en söt familj som slutar i tragedi.

Kan väl säga att Narcissa och Lucius passar bra tillsammans. Hahaha. Och Molly och Arthur. De är ju värsta söta! Förstår inte hur någon ens kunnat komma på idén att göra en fanfic med Voldemort och Molly shippade. USCH!

Men ja.. Narcissa och Lucius passar fint imo.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

21 jan, 2011 22:10

Borttagen

Avatar


Hm... Vernon och Petunia XD Men näe, vet inte

22 jan, 2011 10:58

Looney Luna Lovegood
Elev

Avatar


Ron & Hermione helt klart. Eller Lily och James

I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am

22 jan, 2011 12:41

Roretta
Elev

Avatar


Jag har ju inte läst böckerna så kan inte precis säga något om marodörtiden och par därifrån and such. Dock ser jag fram emot Lily x James för att alla typ ba "ÅHH DOM ÄR SÅ FINA TILLSAMMANS" så ja, är nyfiken.

De par jag gillar nu är väl. Hm. Harry ♥ Ginny. Harry ♥ Tom (TACK soratanaka :@) och Bellatrix ♥ Voldemort.
Sedan kan jag väl säga att jag är ganska neutral ang. Ron och Hermione, men att jag samtidigt inte har några problem med att para flickan med Krum eller Ron med Delacour.

Berits hand touched fried chicken. /proud

22 jan, 2011 15:02

OliviaGranger
Elev

Avatar


Hagrid och Olympe. ♥

♥ Hagrid♥

22 jan, 2011 15:19

1 2 3 ... 6 7 8 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.