Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vadet

Forum > Fanfiction > Vadet

1 2 3 ... 6 7 8 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Bra, mer!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 jan, 2012 17:45

Borttagen

Avatar


Bra

22 jan, 2012 17:49

Nagato Seno
Elev

Avatar


Såå bra! Mera!

Enade vi stå, splittrade vi falla

22 jan, 2012 20:09

Borttagen

Avatar


Brait, skriv mera [:

22 jan, 2012 21:01

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Jätte bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

22 jan, 2012 21:05

ginnyw123
Elev

Avatar


Jätte bra kapitel! Meer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

23 jan, 2012 08:39

Solkatten
Elev

Avatar


När kommer mer?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jan, 2012 12:36

JML
Elev

Avatar


Du tar verkligen fram deras personligheter i den här fanfictionen. Ser verkligen fram emot nästa del. Kul att du är så kreativ och nogrann med din berättelse. Har du funderat över en karriär som författare?

'That wand's more trouble than it's worth,' said Harry. 'And quite honestly...' 'I've had enough trouble for a lifetime.'

23 jan, 2012 19:29

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av JML:
Du tar verkligen fram deras personligheter i den här fanfictionen. Ser verkligen fram emot nästa del. Kul att du är så kreativ och nogrann med din berättelse. Har du funderat över en karriär som författare?


tack så mycket! blir jätte glad när jag läser sånt här ,, nej jag har inte funderat på en karriär som författare, eller jo kanske någon gång, men den tanken har liksom glidit iväg då

23 jan, 2012 19:43

JML
Elev

Avatar


Skrivet av melle-hjrta:
Skrivet av JML:
Du tar verkligen fram deras personligheter i den här fanfictionen. Ser verkligen fram emot nästa del. Kul att du är så kreativ och nogrann med din berättelse. Har du funderat över en karriär som författare?


tack så mycket! blir jätte glad när jag läser sånt här ,, nej jag har inte funderat på en karriär som författare, eller jo kanske någon gång, men den tanken har liksom glidit iväg då
Det är ju ditt egna val, du kanske ska bli medlem på 'fanfiction.net'. Om du inte redan är det.

'That wand's more trouble than it's worth,' said Harry. 'And quite honestly...' 'I've had enough trouble for a lifetime.'

23 jan, 2012 19:51

1 2 3 ... 6 7 8 ... 13 14 15

Forum > Fanfiction > Vadet

Du får inte svara på den här tråden.