Nu och för alltid
Forum > Fanfiction > Nu och för alltid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Professor McGonagall
Elev |
vardå?
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 9 feb, 2012 18:24 |
|
EpicFaiil
Elev |
bara kände igen dte lite, kanske jag lästa samma kapitel
9 feb, 2012 21:28 |
|
AlexZz
Elev |
o,O AWSUM!!!
Tips: Ta din tid och skriv kapitlen! ^^ Dem är super redan men längre kapitel (tycker iallafall jag) är roligare att läsa XD (Och att skriva . .
14 feb, 2012 21:32 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Skrivet av AlexZz: o,O AWSUM!!! Tips: Ta din tid och skriv kapitlen! ^^ Dem är super redan men längre kapitel (tycker iallafall jag) är roligare att läsa XD (Och att skriva ok, jag ska försöka göra längte kapitel håller på med nästa kapitel Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 15 feb, 2012 07:52 |
|
EpicFaiil
Elev |
okey, och när kommer det?
15 feb, 2012 07:59 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Nu kommer det!
_____________________________________ Kapitel 12 Jag vet inte hur länge vi stod där och höll om varandra. Ibland gav han mig en kyss och de var minst lika bra som den första. Inte fören solen var på väg att gå ner ja vi hejdå och han gick mot Slytherins uppehållsrum och jag mot Hufflipuffs. När jag kom in satt Luna och gjorde läxan i förvandlingskonst. Jag gick fram och satte mig bredvid henne. På bordet framförhenne låg en hög med bocker som var mina. Hon hade antagligen tagit ner dem till mig. ”Vad har du gjort då?” frågade hon efter några sekunder. ”Jag har bara varit i Uggletornet” sa jag. ”Och vad gjorde du där? Bara satt du och gjorde ingenting i .... två timmer?” Oj, Hade jag verkligen varit borta i två timmar? Det kändes hent overkligt. Det kunde inte gått två timmer, eller? ”Eh, jag träffade någon där” , sa jag blygt. ”Och vem kan det vara?” sa hon som om hon redan visste svaret. ”Kan det ha varit Malfoy?” ” Inte så högt!” svarade jag. ”Ja, det var det. Men vad är det med det?” Luna tittade på mig med en genomskådande blick. ”Okej, han...” , min röst dug mort tills det bara mar mummel. ”Vad sa du?” frågade hon med nyfikenröst. ”Han kanske kyste mig” sa jag tyst. ”Va?” ropade Luna. ” Draco Malfoy KYSTE dig.” ”Tack så myckt Luna” sa jag ironiskt. Alla i rummet tittade på oss nu. ”Kom så går vi upp till sovsalen Luna” viskade jag så bara Luna hörde. Vi samlade ihop våra böcker och gick upp till våran sovsal. Resten av kvällen fick vi inga läxor gjorda för jag hade fullt upp med att förklara allt för luna och att jag och draco var ihop nu och hon frågade hela tiden om mer ditaljer och jag bärättade, nästan allt. Jag fick äntligen sov när klockan var lite över tolv på natten. Vid tio tiden hade även Sara Jones och Jane Hughes anslutit sig till gruppen och frågade massa frågor de med. Jag somnade nästen direkt men jag sov en orolig sömn den natten. DRÖMMEN Jag och Draco hade precis ätit frukost i stora salen och skildes nu åt för att gå på sina lektioner. Efter skolan bestämde jag mig för att sitta ute och göra mina läxor. Jag kom fram till att under trädet vid sjön skulle vara en bra plats. När jag kom ut på skolområdet såg jag två gestalter vandra vid sjön sammtidigt höll de varan i händerna. När de gått cirka fem meter till böjde sig den längte gestalten ner och kyste den andra. Jag hade vid det här laget kommit rättnära och nu såg jag vilka gestalterna va. Jag kunde inte tro mina ögon. Jag satte frart tillbaka mot slottet. Jag kände tårarna rinna nerför kinderna. Jag hörde en röst bakom mig som ropade mitt namn men jag lyssnade inte. Jag vaknade upp kallsvättig och satte mig käpprak upp i sängen. Det hade bara varit en dröm. Jag mindes drömen väl. De två gestalterna hade varit Luna och Draco. ______________________________________ Hoppas ni gillar det även fast jag hade dålig insperation och inte många idéer Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 16 feb, 2012 21:27 |
|
EpicFaiil
Elev |
meeeeeeer
16 feb, 2012 21:41 |
|
Ginny.T
Elev |
superduperbra!! blev toppen när du skrev lite längre kapitel
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 16 feb, 2012 23:03 |
|
Bombarda
Elev |
jättebra
Kärlek till alla! 19 feb, 2012 14:23 |
|
Sissi
Elev |
så romantiskt!
19 feb, 2012 14:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen