En kul sak som jag kom på i morse
Forum > Harry Potter > En kul sak som jag kom på i morse
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hela mitt namn finns inte i något D:
1 okt, 2012 08:48 |
|
Borttagen
|
Amanda, Hufflepuff...inte i närheten! O_o Men jag är ändå menad att vara i Slytherin så då har jag bara en bokstav, bokstaven N.
____________________________________________ Pigfarts is real! 1 okt, 2012 09:21 |
|
MystiqueRed
Elev |
GryffINdor
1 okt, 2012 10:26 |
|
EMELESEL
Elev |
Ravenclaw
Slytherin 1 okt, 2012 10:30 |
|
Borttagen
|
Inte ett enda rätt. dx
1 okt, 2012 10:32 |
|
Estetisk
Elev |
1 okt, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw. A och V och L
i Slytherin har jag mitt Y. 1 okt, 2012 11:08 |
|
Lisen563
Elev |
Slytherin / Lisen
1 okt, 2012 13:31 |
|
kakan42
Elev |
1 okt, 2012 14:15 |
|
inovember
Elev |
Nathalie. Gryffindor. Jaha, ehm ett I och ett N. Om jag tar med efternamn blir det ett R också. haha
1 okt, 2012 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen