Våra favorit repliker från HP!
Forum > Harry Potter > Våra favorit repliker från HP!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
Alla mina favoriter är typ redan skrivna, men 3 som jag gillar är :
Severus- Look at me, you have your mothers eyes och Där din skatt är kommer också ditt hjärta att vara och "Harry- Ja " "Snape- Ja SIR " "Harry- Ni behöver inte kalla mig sir, proffesorn"
26 dec, 2011 15:59 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Lills: - Nu tänker jag gå sova innan ni två hittar på något annat dumt som kan få oss dödade eller värre Relegerade! Hermione. Det var i ettan när dom just hade träffat Fluffy för första gången! Jag kommer inte ihåg på pricken hur det var! mm... den är riktigt kul ps.jag såg ettan för ca.30 minuter sen jag är typ beroedde av harry potter ser först på en film om honnom och går sedan direkt till en harry potter sida utan någon paus..... 26 dec, 2011 16:03 |
|
Borttagen
|
BOOM repliken ofc
26 dec, 2011 19:48 |
|
Train
Elev |
26 dec, 2011 19:49 |
|
Misshogwarts
Elev |
Typ:
Mcgonagall: I alwas wanted to use that spell *and she smileys a happy smile* The girl with a Harry potter in her hand. 26 dec, 2011 19:52 |
|
Borttagen
|
HAHAAH, eller hur! 26 dec, 2011 19:52 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHAAH, eller hur! Eller ja, jag dör lite varje gång, men första gången var ju awesome!
26 dec, 2011 19:54 |
|
Misshogwarts
Elev |
Kan inte exakt, men ...
Ron: Vaddå Fisa? Hermione: Inte Fis, utan F.I.S.A The girl with a Harry potter in her hand. 26 dec, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
26 dec, 2011 20:03 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
jag kommer inte på något just nu!
Harry Potter är bäst <3 26 dec, 2011 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen