Har du använt magi?
Forum > Harry Potter > Har du använt magi?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loveleen
Elev |
Inatt drömde jag att jag hette Ninny Potter och skulle rädda Harry i Den Flammande Bägaren... Gömde mig bakom graven i Osynlighetsmanteln
7 feb, 2012 18:50 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
7 feb, 2012 20:57 |
|
half-blood princess
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag använder magi dagligen. Gör inte ni det? Är inte det här en hemsida för häxor och trollkarlar? Ni beter ju er som mugglare! haha det e väl klart! ⓕhermione granger. ¤ Pottermore: DreamSun277 8 feb, 2012 14:20 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Jag har trollat i jätte många drömmar, ibland möter jag voldemort eller dödsätare elle ngn annan:ppp
8 feb, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Flera gånger har jag drömt att jag är Harry och att Voldemort och alla dödsätare är i mitt hus ... där är också alla jag känner, plus personer i olika böcker. Jag träffade Renn från Vargbröder xD Och så gömde jag mig i mina grannars sandlåda...
9 feb, 2012 09:54 |
|
Borttagen
|
När jag köpte min trollstav i England drömde jag natten efteråt att jag kunde flyga och använda alla möjliga trollkonster. Jag skulle vilja vara med om det på riktigt. 9 feb, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Åh, nu kom jag på! Jag drömde att jag och min kompis skulle köpa kvastar, det var helt underbart.
9 feb, 2012 11:47 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
9 feb, 2012 12:28 |
|
Loveleen
Elev |
9 feb, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Jag har drömt en ganska kul grej. Det var så här att jag befann mig på Grimmaldiplan 12 och hade en trollstav i handen. Detta kunde ju bara sluta på ett sett, nämnligen att jag använde den. Jag ropade "Accio" och plötsligt hade jag Dolores Umbridge framför mig! Sen vaknade jag... Fast det var en fantastisk känsla att ha henne framför sig! Haha, det var ett fint minne
9 feb, 2012 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen