HP-vänner?
Forum > Harry Potter > HP-vänner?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hannah abott
Elev |
jag har en kompis som är gaaaaaaaaaaaale i harry potter, hon pratar om honom hala tiden (det gör jag åckså)
HANNY BOTTER ![]()
15 dec, 2011 15:43 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ vad härligt att ha sådana vänner! Jag vill också ha nån som vjag kan göra uppfuckade saker med.. Typ åka utomlands till tex wizarding world of Harry potter x) håller med 15 dec, 2011 18:53 |
|
Emiza
Elev |
Jag har en kompis som är galen i HP och som har läst om böckerna flera gånger!
CarolineLovegood heter hon här på sidan, det var även hon som fick mig att gå med här! 15 dec, 2011 19:20 |
|
Faelivrin
Elev |
Joodåå, rätt många ändå
Bland annat känner jag mee4ever Sunce Zombai och bberjjman utanför mugglis :] 3 av dom sen fleeeera år tillbaka :]
15 dec, 2011 19:25 |
|
mionee
Elev |
15 dec, 2011 19:27 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag har en vän som gillar ÄLSKAR Harry Potter böckerna precis som jag! Det var hon som fick mig att börja läsa dem, kärlek till henne!
15 dec, 2011 19:44 |
|
arianasnape
Elev |
Jag har i alla fall en somockså ääääääääälskar hp!
host host*mionee 15 dec, 2011 19:48 |
|
IvveKingh
Elev |
mrfufnek är min bästa vän ;D
15 dec, 2011 19:49 |
|
Lilyvickell
Elev |
Krav för att få vara min vän: Gilla Harry Potter.
Nä, inte riktigt, men typ. INTE ok att ogilla det iaf! "Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" A. Dumbledore 15 dec, 2011 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen