vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
Forum > Harry Potter > vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag fick lite Hufflepuff, men mest Gryffindor!
9 apr, 2012 16:59 |
|
Whya
Elev |
9 apr, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Rawenvlaw! Hehe, jag är annars inte så värst smart!
9 apr, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw. Det elevhemmet jag skulle passa sämst i är Gryffindor.
9 apr, 2012 17:28 |
|
spagetti
Elev |
9 apr, 2012 17:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Ravenclaw, Hufflepuff 1 efter och SLytherin sist flera efter gryffindor
Hej 9 apr, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Översatte du sidan?När jag gjorde det stod det samma sak.
Jag blev huffelpuff och rawenclaw som tvåa och sen gryffindor. 9 apr, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Fick Hufflepuff 14, Ravenclaw 12, Gryffindor 10, Slytherin 6.
Var ungefär så jag hade tänkt mig att det skulle bli, men var lite osäker på Slytherin och Gryffindor. 9 apr, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Jag fick Ravenclaw
9 apr, 2012 20:47 |
|
reckless
Elev |
Gryfindor, som alltid xD
CharmBlood26477 @ Pottermore 10 apr, 2012 01:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen