När trion vände ryggen till.
Forum > Fanfiction > När trion vände ryggen till.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Jossan: Det här är extra långt (och extra bra)!!! Tack så jätte mycket allihopa! potter_fan : tycker du de andra kapitlerna har varför för korta eller var detta extra långt?? Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 27 aug, 2012 20:43 |
|
Jossan
Elev |
Skrivet av potter_fan: Skrivet av Jossan: Det här är extra långt (och extra bra)!!! Tack så jätte mycket allihopa! potter_fan : tycker du de andra kapitlerna har varför för korta eller var detta extra långt?? TACKTACK! Börjar på nästa redan nu
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 27 aug, 2012 20:44 |
|
GinnyForever
Elev |
Yey!
27 aug, 2012 22:11 |
|
Minihäst
Elev |
Följer igen
another day, another slay 1 okt, 2012 20:06 |
|
Jossan
Elev |
Hej alla som följer!
Har försökt skriva ett nytt kapitel men allt blev så krångligt så tänkte avsluta denna FF.. Vill dock skriva en annan, är det någon som har en idé på vad jag ska skriva om och lite andra tips?
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 10 okt, 2012 22:45 |
|
Lily Brown
Elev |
Nej! Avsluta!?
Men om du absolut måste avsluta denna (Vilket jag hoppas att du inte gör) Så skulle jag föredra en Dramione.
11 okt, 2012 18:23 |
|
Jossan
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Nej! Avsluta!? Men om du absolut måste avsluta denna (Vilket jag hoppas att du inte gör) Så skulle jag föredra en Dramione. Funderar på att skriva om denna, på ett enklare sätt. Känner att jag inte håller koll på allt och det blir rätt svårt att skriva!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 11 okt, 2012 19:12 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Jossan: Så du kommer att stänga ner den här tråden och skapa en ny eller..?Skrivet av Lily Brown: Nej! Avsluta!? Men om du absolut måste avsluta denna (Vilket jag hoppas att du inte gör) Så skulle jag föredra en Dramione. Funderar på att skriva om denna, på ett enklare sätt. Känner att jag inte håller koll på allt och det blir rätt svårt att skriva! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 11 okt, 2012 20:44 |
|
tjejigadia
Elev |
12 okt, 2012 11:03 |
|
Jossan
Elev |
Skrivet av potter_fan: Skrivet av Jossan: Så du kommer att stänga ner den här tråden och skapa en ny eller..? Skrivet av Lily Brown: Nej! Avsluta!? Men om du absolut måste avsluta denna (Vilket jag hoppas att du inte gör) Så skulle jag föredra en Dramione. Funderar på att skriva om denna, på ett enklare sätt. Känner att jag inte håller koll på allt och det blir rätt svårt att skriva! Ja jag tror det.. Hur stänger man av en tråd förresten?
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 12 okt, 2012 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen