HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissParkinsson
Elev |
Draco ♥ :o
... 12 jan, 2011 16:35 |
|
Ginevra
Elev |
Ginny äger.
12 jan, 2011 19:28 |
|
soratanaka
Elev |
Severus är bäst.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 19:30 |
|
you-know-who
Elev |
nymphadora tonks och luna lovegood är ju de bästa karaktärerna.
Även Fred o Georg ligger såklart högt på listan... 12 jan, 2011 21:27 |
|
Borttagen
|
Dobby är söt. :'3
12 jan, 2011 21:33 |
|
you-know-who
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dobby är söt. :'3 okej, dobby är hyfsad han med 12 jan, 2011 21:37 |
|
Borttagen
|
haha ;D
12 jan, 2011 21:49 |
|
Piggy
Elev |
12 jan, 2011 22:07 |
|
Husky
Elev |
HIHI
Love harry potter SKa spela Buffer nu ;D '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 13 jan, 2011 17:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av you-know-who: nymphadora tonks och luna lovegood är ju de bästa karaktärerna. Även Fred o Georg ligger såklart högt på listan... Jag håller med 13 jan, 2011 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen