Om någon kunde se mig [Sv]
Forum > Fanfiction > Om någon kunde se mig [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
carro78
Elev |
12 feb, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Haha, nattuggla så jag sitter uppe rätt länge men inatt blev det inget "/ får försöka nu ikväll istället
Insperation måste tillkomma 12 feb, 2012 17:13 |
|
carro78
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok men denna är jätte braHaha, nattuggla så jag sitter uppe rätt länge men inatt blev det inget "/ får försöka nu ikväll istället Insperation måste tillkomma
12 feb, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
Aw, tack!
Kollar just nu på insperations källor tex mig idag med hästen skit bra insperation 12 feb, 2012 17:17 |
|
karlsson.9
Elev |
Låter bra
12 feb, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Jo ja ;D
12 feb, 2012 19:18 |
|
carro78
Elev |
12 feb, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
Haha xD Om jag börjar nu
EDIT: Här kommer lite iallafall D ”Okej!” Ron verkade näst intill oberörd och fortsatte att äta. Harry tittade på mig. Det kändes lite obehagligt, att alla (som var kvar över jullovet) helt plötsligt stirrade på den ’’nya’’ eleven. Ewite vände sina korpsvarta ögon mot mig och de sköt blixtar. Jag kollade bort och försökte koncentrera mig på vad Hermione sa till mig. Ginny Weasley satte sig jämte Harry, ”Hej!” Jag log. ”Hej?” Ginny såg förvånad ut över det ’’nya’’ sällskapet. ”Åh detta är Ginny Schwartz…” sa Hermione och skrattade lite när hon insåg att vi hade samma namn. ”Hej! Ginny” nu log Ginny också. ”Säger detsamma!” svarade jag och smilade lite. ”Wow, att någon som heter Ginny kan se bra ut!” sa Ron häpet och stirrade retsamt på Ginny. ”Ha, ha!” Ginny gick ifrån bordet och ut från stora salen. ”Blev hon förolämpad.” Ron tittade på Harry som inte svarade och vände sig istället mot Hermione. ”Ron…” Hermione blev avbruten av Lavender Brown som kom rusande. ”Åh Won Won!” Lavender kysste Ron på båda kinderna och Ron blev röd om öronen. Hermione kollade äcklat bort. ”Kom Ginny vi går, jag behöver hämta den där saken…” ”Men du har ju din väska!” sa Harry och tittade på den bruna sidoväskan som hängde vid Hermiones sida. ”Öh jo men jag glömde mina… mina…” ”Jag glömde min klocka, du kanske kommer på vad du glömt på vägen.” Jag döljde min klocka på armen och sprang ut med Hermione på släp. När jag vände mot trappan föll jag bakstupa när Hermione drog ut mig på det snöiga skolområdet istället. Vi sprang tills vi båda föll ihop i en hög en bit bakom Hagrids stuga. ”Vad… Varför sprang vi?” frågade Jag andfått. ”Jag kan inte riktigt förklara det är för komplicerat…” pustade Hermione. ”Vi har hela jullovet!” sa Jag och log. ”Jo det förstås” sa Hermione, ”Okej det är väl dags någon får reda på det…” ”Ja?” ”Ja för ca 3 år sedan nu…” Vad är det med Hermione är det de alla tror eller? Det får ni veta nästa kapitel av Om någon kunde se mig. 12 feb, 2012 22:19 |
|
Hermia
Elev |
Azum kapitel
Once a MADling, always a MADling 13 feb, 2012 17:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Ny läsare här som absolut bevakar! Längtar otroligt mycket till nästa kapitel, denna fanfiction är helt amazyn!!!
13 feb, 2012 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen