Favoritkapitel i HP
Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Lunatic
Elev |
Älskar kapitlet när han och Voldemort ska mötas för sista gången och de går runt i en cirkel och psykar varandra. Älskar också kapitlet där Bellatrix dör, Nyckelväktaren och 19 år senare ♥
Men asså, gillar man inte alla kapitel ändå? ^^ ~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 16 dec, 2011 23:50 |
|
HP.LP
Elev |
Skrivet av Miss Lunatic: Älskar kapitlet när han och Voldemort ska mötas för sista gången och de går runt i en cirkel och psykar varandra. Älskar också kapitlet där Bellatrix dör, Nyckelväktaren och 19 år senare ♥ Men asså, gillar man inte alla kapitel ändå? ^^ Håller med! Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 6 feb, 2012 19:57 |
|
Tonkss
Elev |
6 feb, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen