Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favoritkapitel i HP

Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Miss Lunatic
Elev

Avatar


Älskar kapitlet när han och Voldemort ska mötas för sista gången och de går runt i en cirkel och psykar varandra. Älskar också kapitlet där Bellatrix dör, Nyckelväktaren och 19 år senare ♥

Men asså, gillar man inte alla kapitel ändå? ^^

~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~

16 dec, 2011 23:50

HP.LP
Elev

Avatar


Skrivet av Miss Lunatic:
Älskar kapitlet när han och Voldemort ska mötas för sista gången och de går runt i en cirkel och psykar varandra. Älskar också kapitlet där Bellatrix dör, Nyckelväktaren och 19 år senare ♥

Men asså, gillar man inte alla kapitel ändå? ^^


Håller med!

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

6 feb, 2012 19:57

Tonkss
Elev

Avatar


Alla kapitel i mitt ♥ Kan inte välja ...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

6 feb, 2012 20:35

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP

Du får inte svara på den här tråden.