Bandomsminnen
Forum > Off Topic > Bandomsminnen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoveIsThis
Elev |
Björnen i ett blått hus och Alfons Åberg♥
"Don't worry,you're as sane as I am" 4 dec, 2011 22:06 |
|
linnvendela
Elev |
4 dec, 2011 22:07 |
|
LoveIsThis
Elev |
"Don't worry,you're as sane as I am" 4 dec, 2011 22:08 |
|
linnvendela
Elev |
![]() Och glöm inte breven från felix! ![]() http://svt.se/2.131294/breven_fran_felix Jaha. 5 dec, 2011 09:33 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Hände min brorsa också, haha.Ett minne jag minns väldigt väl; På dagis hade vi ett ritrum. Jag satt och ritade och eftersom jag var så pass liten ville jag krypa ut ur hålet i stolen; ![]() Jag kröp ut med benen först och vad hände? Jo, jag fastnade. Började skrika och gråta och sparka med benen och vad än fröknarna gjorde så fungerade ingenting. Till sist var de tvungen att såga av stolen. HAHA De flesta av mina minnen är nog blandat med foton och berättande från mina föräldrar men här är ett minne. Jag lärde mig läsa ganska tidigt, när jag var 4 år och när jag precis hade lärt mig läsa och satt och läste i typ Nalle Puh på dagis, då trodde dagispersonalen att jag hade lärt mig hela boken utantill och inte alls kunde läsa. HAHA 5 dec, 2011 09:47 |
|
Borttagen
|
ANKI OCH PYTTE IN MY ♥
Jag älskar Anki 8 dec, 2011 20:29 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: DETTA http://www.youtube.com/watch?v=nbJPsBq6brQ&feature=related OCH DETTA http://www.youtube.com/watch?v=HAudBe6vAS0 Jag älskade verkligen det programmet när jag var en liten pojke
8 dec, 2011 20:33 |
|
Margaret
Elev |
När jag var liten och min familj var på Lycksele djurpark(har släkt i norrland) så fanns där björnungar den sommaren. Och jag sa att jag ville ha en utav dem med mig hem för att de var så söta, och jag blev helt seriöst förbannad när de sa att det inte gick, av självklara anledningar, haha.
![]()
8 dec, 2011 20:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 8 kl. 20:41
|
|
Borttagen
|
Enligt mig hette mjölk bältsh.
8 dec, 2011 20:40 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag kommer ihåg att jag alltid var så trött på min lillasyster (är fortfarande), hon var så himla jobbig! Speciellt när hon satt i sin barnstol och hoppade och ropade "BOFF BOFF BOFF", som en jävla ettårig fangirl!
Boff betydde ost..
8 dec, 2011 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen