Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sluta svära!

Forum > Off Topic > Sluta svära!

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ikka:
^Betyder juggernaut, kablaam och kablaamo något eller är det låtsas ord?

Fiskfejs & mango gillas!
Skrivet av Borttagen:
^
^Ord som jag har hittat på :3


Fast juggernaut har du inte hittat på. Det är namnet på en hinduisk gud.


Och en i X-men!


Och en rustning i Dragon Age Origins!

Jag svär ganska mycket, det stör inte mig. Det är ju bara ord, precis som alla andra ^^

2 dec, 2011 20:18

Twix
Elev

Avatar


Bajsbanan = ett bra svärord

Dock börjar jag garva när jag säger det, inte jättebra när man sur på någon. xD

2 dec, 2011 20:20

Salle
Elev

Avatar


Avada Kedavra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fshereenjenkins.tumblr.com%2Fpost%2F89413095370%2Fsnapchat-me-shereenjenkinshttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F387299dfe97d4abfd2328a6e96aa096f%2Ftumblr_n0cskn6G6Y1r0kozho1_500.gif

2 dec, 2011 20:20

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Luna 1:
Skrivet av linnvendela:
Cappuchino!

OMG SKA LUNGT ANVÄNDA DET!

Haha, visst är det bra?? Man får ut all sin frustration i "Chi"...xD

Det stör mig att man inte får svära i skolan när man svär överallt annars. Dessutom är flera svärord lite väl gammeldagsa. Man får säga Satanist men inte Helvete. Smått konstigt.

Jaha.

2 dec, 2011 20:21

Borttagen

Avatar


Jag svär lite för mycket, och jag och min kompis kan svära rätt mycket åt varandra för att det är kul, varnar känsliga för fula ord, men t.ex
Spoiler:
Tryck här för att visa!Go fuck yourself you fucking whore


Alltså för att det är kul, inte seriöst. Älskar att svära högt och fult, men hör ju hur illa det låter ibland.
Har en sorts hatkärlek till svordomar och fula ord

2 dec, 2011 21:09

Borttagen

Avatar


X-men? Hinduisk gud?

What the fuck.... .____.

2 dec, 2011 21:11

Amandan
Elev

Avatar


alltså, svär fööör mkt. </3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

2 dec, 2011 21:12

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Off Topic > Sluta svära!

Du får inte svara på den här tråden.