Gymnasiemässan i Älvsjö.
Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Jag ska på en massa Öppet hus men jag är helt förvirrad. Jag vet vad jag ska välja för linje nu oxå 24 nov, 2011 16:00 |
|
cannedcorn
Elev |
24 nov, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
^Samhälles med beteendesinriktning
Ska på Öppet Hus till Ross Tensta gymnasiet med min mamma. Hon gick där förut o__O 24 nov, 2011 16:05 |
|
cannedcorn
Elev |
24 nov, 2011 16:06 |
|
Borttagen
|
^I know
AH FAN FETT COOLT 24 nov, 2011 16:07 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag var där, och herregud vad mycket folk det var! Man fick ju typ tränga sig fram. Vet fortfarande inte vilket gymnasium jag ska gå på, men efter alla öppet hus så hoppas jag att jag har en favorit.
Det lite roliga var att jag hade en skola som jag absolut inte ville gå på, men nu plötsligt så verkar det som en väldigt bra skola!
24 nov, 2011 16:09 |
|
Borttagen
|
^Jag själv är jävligt osäker på gymnasieval nu men hoppas att öppet hus ska få mig att bli mer säkrare c:
24 nov, 2011 16:11 |
|
cannedcorn
Elev |
Är det någon som funderat/går på/känner någon son går på Cybergymnasiet, Värmdögymnasiet, Bernadottegymnasiet, Huddingegymnasiet eller Sjödalsgymnasiet? :3
24 nov, 2011 16:22 |
|
Borttagen
|
^Jag funderar på Cybergymnasiet men också Psykologigymnasiet. Tensta också....Teoretiska också xD
24 nov, 2011 16:23 |
|
cannedcorn
Elev |
24 nov, 2011 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen