Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
Forum > Off Topic > Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
20 nov, 2011 20:49 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av expelliarmus: IamAK - Alltså ja... Jag förstår hur du menar! Spoiler: Men grejen att detta är roligt och underhållande är ju för att sakerna som står i Self-injury Shark-bloggen stämmer ju och det är kul hur man kan få något hemskt till något roligt och oladdat.Tryck här för att visa! Se på mig t.ex. - jag skäms över mitt självskadebeteende och få vet om detta, jag döljer allt, det är ett otroligt laddat och skamfullt ämne. Men när jag ser den där bloggen så låter allt så enkelt och roligt, det blir liksom oladdat och mindre tabu vilket känns bra! Det är inte så tabubelagt när man skämtar. Och skämt blir ju bätter när man känner igen sig. 20 nov, 2011 20:49 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Men vad har bilder som representerar döda människor och blod med självskadebeteende att göra? Vad är det roliga med en död människa? Ja men nu länkar vi inte bilder från självskadebloggen, detta är bilder från en seriemördarblogg!
20 nov, 2011 20:50 |
|
Borttagen
|
MelodyJoseph - Varför? (Angående Aileen Wuournos) *nyfiken*
20 nov, 2011 20:50 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av childhoodlight: Men vad har bilder som representerar döda människor och blod med självskadebeteende att göra? Vad är det roliga med en död människa? Eller hur. Där tycker jag att ni går för långt. Det finns dessutom väldigt mycket yngre medlemmar här, och lite ansvar får vi ta, oavsett om man kan välja vilka trådar man går in på. Därav spoiler-funktionen, right?
20 nov, 2011 20:52 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Ok I started this shit.
Så har en officiel apology för att jag har sjuk humor och kan skämta om allt och alla. Jag har iget emot er (jag gillar faktist ALLA, ALLA här på mugglis och det var inte meningen att göra er upprörda. 20 nov, 2011 20:53 |
|
expelliarmus
Elev |
Håller med DeathDownAlex - meningen med tråden är ju inte att göra någon upprörd. Vi som skriver här och gillar tråden tycker ju faktiskt att detta är kul och den här humorn är en del av vår personlighet.
20 nov, 2011 20:54 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av accioron: Skrivet av childhoodlight: Men vad har bilder som representerar döda människor och blod med självskadebeteende att göra? Vad är det roliga med en död människa? Eller hur. Där tycker jag att ni går för långt. Det finns dessutom väldigt mycket yngre medlemmar här, och lite ansvar får vi ta, oavsett om man kan välja vilka trådar man går in på. Därav spoiler-funktionen, right? Jo visst! Men det här är en sida där såna bilder inte passar. Det är helt enkelt inte rätt ställe att posta innehållet. 20 nov, 2011 20:55 |
|
DeathDownAlex
Elev |
20 nov, 2011 20:56 |
|
expelliarmus
Elev |
accioron Ber om ursäkt för det. Ska inte hända igen. Men det är okej att posta länkar till tumblr's som har dessa bilder, men inte okej att posta bilderna med spoiler-funktion? Vill bara ha saker klart för mig.
20 nov, 2011 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen