Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
18 nov, 2011 15:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: Rostat bröd med smält smör & oboypulver ♥♥♥♥ ^^awesome gott alltså! 18 nov, 2011 15:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: Rostat bröd med smält smör & oboypulver ♥♥♥♥ OMG! Sounds delicious! 18 nov, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JoLizz: Ni som äter fusen banan, lägger ni in den i frysen bara och käkar hel eller va? Känner för att prova! Man kan göra lite som man vill^^ men jag brukar skala den lite och lägga in den, låta den frysa i några timmar. Sedan äter jag med sked som glass 18 nov, 2011 16:58 |
|
vevve_puff
Elev |
en macka med smällt ost mmmmm
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 18 nov, 2011 17:41 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av JoLizz: Ni som äter fusen banan, lägger ni in den i frysen bara och käkar hel eller va? Känner för att prova! Jag tar av skalet, delar banen i två delar, sätter en grillpinne i varje del, läggen in den ca en timme i frysen och äter sedan som isglass! Förresten, idag upptäckte jag en ny grej som var otroligt god. Smörgåsrån med senap ♥
19 nov, 2011 00:39 |
|
childhoodlight
Elev |
^ ........... jag ska inte säga något
när jag var liten åt jag rostat bröd med hamburgardressing som smör
19 nov, 2011 00:42 |
|
Borttagen
|
Pannkakor med barbeque sås.
Grillkrydda på smör och senap med skinka som pålägg. Popcorn doppade i choklad. Jordgubbar doppade i choklad. Gurka och salt. Blod på bröd. My list c: 19 nov, 2011 00:44 |
|
expelliarmus
Elev |
19 nov, 2011 01:03 |
|
childhoodlight
Elev |
19 nov, 2011 01:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen