Om du fick ha ett husdjur i HP...
Forum > Harry Potter > Om du fick ha ett husdjur i HP...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En uggla, en Nifflare eller en Crup tror jag
19 nov, 2011 15:23 |
|
Borttagen
|
pygmepuff eller enhörning
19 nov, 2011 17:11 |
|
Killer Queen
Elev |
Eller kanske en katt, uggla eller en drake
Omöjligt att bestämma sig för ETT djur. Varför inte hundra? Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 19 nov, 2011 17:15 |
|
Peacemoon
Elev |
En Uggla!!
Det är inget djur, men jag skulle rädda en husalf och ta med mig den! I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. 19 nov, 2011 22:54 |
|
maliin
Elev |
en drake och en enhörning
accio tom felton!! 20 nov, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
hippogriff och sån där puff sak :'3
27 nov, 2011 15:38 |
|
kakan42
Elev |
kanske en uggla så kunde jag brevväxla med alla möjliga under sommarn
4 dec, 2011 15:59 |
|
Borttagen
|
En drake, en hippogriff, en uggla och en fenix. ♥
4 dec, 2011 16:02 |
|
Borttagen
|
En drake =)
annars en fågel fenix 4 dec, 2011 16:04 |
|
Ladusvalan
Elev |
Om det skulle vara ett "vanligt" djur skulle jag vilja ha en katt (för det vill jag ha i verkligheten också)... Annars skulle jag nog välja en fågel fenix eller en hippogriff...
4 dec, 2011 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen