Brev Från Hogwarts
Forum > Harry Potter > Brev Från Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lokix
Elev |
Jag ska till Hogwarts.
Jag ♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ HOGWARTS!!!!!!! Todeledo 25 nov, 2011 23:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 2 kl. 18:21
|
|
Dramione99
Elev |
Jag trivs så bra på min nya skola så jag skulle inte vilja byta men Hogwarts är ju drömmen såklart även för mig!
26 nov, 2011 16:59 |
|
Hermia
Elev |
Mitt brev har ite dykt upp
Har ugglan flugit vilse??? Once a MADling, always a MADling 8 dec, 2011 11:20 |
|
Borttagen
|
jag väntar fortfarande på mitt brev! lätt att jag ska ska dit!
8 dec, 2011 11:57 |
|
missdumbledore
Elev |
8 dec, 2011 15:37 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Det har den nog Skrivet av Borttagen: jag väntar fortfarande på mitt brev! lätt att jag ska ska dit! Eller Hur! Skrivet av missdumbledore: Jag skulle såklart åka dit även om jag är lite rädd... Det skulle vara kul
8 dec, 2011 17:56 |
|
Lea Lovegood
Elev |
8 dec, 2011 17:57 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
8 dec, 2011 20:10 |
|
mionee
Elev |
8 dec, 2011 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen