Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013
Forum > Off Topic > Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Remembrall
Elev |
13 nov, 2011 17:43 |
|
accioron
Elev |
HAHA ELVIRA TA DET LUGNT ♥
Det är ingen fara, dessutom bor vi en bra bit bort! 13 nov, 2011 17:46 |
|
Remembrall
Elev |
13 nov, 2011 17:54 |
|
Borttagen
|
Vi har inget skyddsrum. D:
13 nov, 2011 17:56 |
|
childhoodlight
Elev |
13 nov, 2011 18:00 |
|
accioron
Elev |
13 nov, 2011 18:12 |
|
Bubbstep
Elev |
13 nov, 2011 18:36 |
|
Solkatten
Elev |
Asså ... , är det sant eller inte? Nu är jag ju orolig
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 nov, 2011 18:52 |
|
childhoodlight
Elev |
13 nov, 2011 19:06 |
|
accioron
Elev |
Menar du Yellowstone? Yep, det är riktigt. Men ta det lugnt, även om den har visat på tecken att det kan vara påväg att hända så kan det lika gärna ske om sådär 1000 år 13 nov, 2011 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen