Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HPvecka i Stockholm

Forum > Harry Potter > HPvecka i Stockholm

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
MagiSmurfen
Elev

Avatar


Kommer och hjälper till.

"Harry looked up into the fierce, wild, shadowy face and saw that the beetle eyes were crinkled in a smile."

25 feb, 2012 13:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av samfora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av samfora:
Skrivet av Borttagen:
Det står på Sollentunas biblioteks hemsida att det kommer vara en maskerad på fredan (under HP veckan) är det någon som funderar på att klä ut sig? Jag funderar på att gå som Draco Malfoy! ♥
_____________________________________________
Pigfarts is real!


YÄY! Ja, det är sant ^^ Jag ska klä ut mig, helt klart :3 Vet bara inte till vad...


Hm har du någon HP karaktär som du verkligen tycker om som du skulle vilja cosplaya (klä ut dig till)? Då blir det kanske lättare! XD
__________________________________________
Pigfarts is real!


Luna är kanske lättast... och jag är mest lik henne också Men på en annan maskerad klädde jag ut mig till Norbert.... Det gick inte så bra x)


Klädde du ut dig till Norbert? Häftigt! Men Luna låter också häftigt! Då kan vi trosa omkring där båda två som blondiner båda två! XD
__________________________________________
Pigfarts is real!

25 feb, 2012 14:12

samfora
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av samfora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av samfora:
Skrivet av Borttagen:
Det står på Sollentunas biblioteks hemsida att det kommer vara en maskerad på fredan (under HP veckan) är det någon som funderar på att klä ut sig? Jag funderar på att gå som Draco Malfoy! ♥
_____________________________________________
Pigfarts is real!


YÄY! Ja, det är sant ^^ Jag ska klä ut mig, helt klart :3 Vet bara inte till vad...


Hm har du någon HP karaktär som du verkligen tycker om som du skulle vilja cosplaya (klä ut dig till)? Då blir det kanske lättare! XD
__________________________________________
Pigfarts is real!


Luna är kanske lättast... och jag är mest lik henne också Men på en annan maskerad klädde jag ut mig till Norbert.... Det gick inte så bra x)


Klädde du ut dig till Norbert? Häftigt! Men Luna låter också häftigt! Då kan vi trosa omkring där båda två som blondiner båda två! XD
__________________________________________
Pigfarts is real!


Haha jaa... Men också de andra dagarna (jag tror den stora maskeraden är på fredag) ska jag vara utklädd till en trogen Gryffindorelev

Hogwarts will always be there to welcome you home.

25 feb, 2012 15:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av samfora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av samfora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av samfora:
Skrivet av Borttagen:
Det står på Sollentunas biblioteks hemsida att det kommer vara en maskerad på fredan (under HP veckan) är det någon som funderar på att klä ut sig? Jag funderar på att gå som Draco Malfoy! ♥
_____________________________________________
Pigfarts is real!


YÄY! Ja, det är sant ^^ Jag ska klä ut mig, helt klart :3 Vet bara inte till vad...


Hm har du någon HP karaktär som du verkligen tycker om som du skulle vilja cosplaya (klä ut dig till)? Då blir det kanske lättare! XD
__________________________________________
Pigfarts is real!


Luna är kanske lättast... och jag är mest lik henne också Men på en annan maskerad klädde jag ut mig till Norbert.... Det gick inte så bra x)


Klädde du ut dig till Norbert? Häftigt! Men Luna låter också häftigt! Då kan vi trosa omkring där båda två som blondiner båda två! XD
__________________________________________
Pigfarts is real!


Haha jaa... Men också de andra dagarna (jag tror den stora maskeraden är på fredag) ska jag vara utklädd till en trogen Gryffindorelev


Jaha, jag kommer att ha på mig min nyinköpta Slytherin slips! X) och imorgon är det dags, JA!
__________________________________________
Pigfarts is real!

26 feb, 2012 11:59

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > HPvecka i Stockholm

Du får inte svara på den här tråden.