LeakyCon 2012
Forum > Harry Potter > LeakyCon 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Jag är, faktiskt, mer peppad på att åka på det svenska konvent som planeras 2012 XD Alltså, amerikanska konvent är ju coola för att det är större, de kan ta dit big name fans osv, men svenska konvent är myyysiga, mer gemytliga och man... hinner mer, eller vad man ska säga. Vad är det för konvent som ska vara i Sverige? : ) 22 nov, 2011 15:22 |
|
childhoodlight
Elev |
22 nov, 2011 16:02 |
|
Borttagen
|
^ Jo, det vet jag också, eller julbalen i Kalmar? : )
Kanske inte så stort om man jämför med LeakyCon haha 22 nov, 2011 16:04 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Det brukar ju dock inte vara så stora konvent som LeakyCon i Sverige - LeakyCon är ju världskänt haha!
22 nov, 2011 16:09 |
|
Borttagen
|
^ Haha, precis : )
22 nov, 2011 16:17 |
|
Li
Biträdande rektor |
Det ska vara ett konvent i Växjö, eller det planeras i alla fall ett
without something there is no nothing 22 nov, 2011 20:30 |
|
Linny
Elev |
HOHO nu har jag registrerat mig och betalat.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
28 nov, 2011 20:53 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Jag vill oxååå diiiit ska försöka övertala morsan och farsan även om de kommer säga "Are you craaazy!?"
![]()
28 mar, 2012 17:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
eheheheh... HAHAHAHAH....NÄÄÄÄÄHÄHÖHEHEHEHHOHO....hihihi..mwihihih....
Alltså... jag har precis fått grepp om arbetspassen fram till i Oktober och jag VET att LeakyCon inte ligger i farozonen = JAG KAN ÅKA! ....nu är frågan. Har jag råd att prioritera detta? Kommer seglats med Ostindiefararen att ligga i vägen? VILL JAG TILL JAPAN NÄSTA VÅR ELLER HÖST?! EEEEH ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 mar, 2012 19:49 |
|
Linny
Elev |
Kintsugi OOOoooOMmg om du åker kommer det ju finnas någon jag träffat förut där (förutom hatp............)!!!! Det vore FETT
31 mar, 2012 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen