Vem är du lik?
Forum > Off Topic > Vem är du lik?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 nov, 2011 08:14 |
|
Borttagen
|
7 nov, 2011 08:46 |
|
ikka
Elev |
7 nov, 2011 12:11 |
|
IamAK
Elev |
jag vet inte vem jag liknar.... tycker inte jag liknar någon.
en gång sa mamma att jag liknar cindy crawford, men det är inte sant. och så sa en kompis att jag liknar nina dobrev när jag var sminkad på ett visst sätt och hade utsläppt hår, men vettefan... 7 nov, 2011 16:56 |
|
Borttagen
|
7 nov, 2011 16:58 |
|
Luna 1
Elev |
Min pianofröken säger jag likanr typ.. Unni Drogge eller något ._________________.
Jag blev helt "What the..?"
Tumblr.
7 nov, 2011 17:17 |
|
childhoodlight
Elev |
7 nov, 2011 18:00 |
|
Cailine
Elev |
7 nov, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Jag har ingen aning om vem jag är lik :C du är sjukt lik en tjej i min skola! Själv har jag fått höra att jag är lik hon som spelar Myrtle.. 7 nov, 2011 18:10 |
|
vevve_puff
Elev |
ja min syster säger att jag är lite lik miley cyrus och emily osment!! men det är ju vad hon tycker
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 7 nov, 2011 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen