Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vilken troll formel gillar du

Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
kaspersnape
Elev

Avatar


Ja!det gör jag,fast jag har ångrat mig jag har istället:
Petrificus totaius och Accio.

25 dec, 2011 19:50

GinnyLover
Elev

Avatar


Accio, Reparo och Expecto patronum
Lumos är nog också bra....

8 maj 2013 ♥

25 dec, 2011 19:54

bluebirdflies
Elev

Avatar


alla typ

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

25 dec, 2011 21:10

Borttagen

Avatar


Accio, Stupify, Expecto Patronum, Expillarmus och Pretifilius totalius. (Jag vet jag stavade nog fel på alla... :])

25 dec, 2011 21:14

EpicFaiil
Elev

Avatar


Avada Kedavra gillar jag

22 jan, 2012 18:00

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du

Du får inte svara på den här tråden.