vilken troll formel gillar du
Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kaspersnape
Elev |
Ja!det gör jag,fast jag har ångrat mig jag har istället:
Petrificus totaius och Accio. 25 dec, 2011 19:50 |
|
GinnyLover
Elev |
Accio, Reparo och Expecto patronum
Lumos är nog också bra.... 8 maj 2013 ♥ 25 dec, 2011 19:54 |
|
bluebirdflies
Elev |
alla typ
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 25 dec, 2011 21:10 |
|
Borttagen
|
Accio, Stupify, Expecto Patronum, Expillarmus och Pretifilius totalius. (Jag vet jag stavade nog fel på alla... :])
25 dec, 2011 21:14 |
|
EpicFaiil
Elev |
Avada Kedavra gillar jag
22 jan, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen